پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

با ترس از مسی هیچ کس بارسلونا را نمی خواهد حتی لیورپول !

کد خبر : 77105  |  زمان ارسال : جمعه 25 اسفند 1396
پاهای وحشتناک مسی

اختصاصی بارسانیوز – هم اکنون 8 باشگاه اروپایی در انتظار مشخص شدن رقیب دور یک چهارم نهایی خود در لیگ قهرمانان اروپا هستند که تنها سویا، رم و منچستر سیتی این عنوان را فتح نکرده اند.

 

اما با توجه به وجود تیم های قدرتمند در این مرحله هیچ تیمی دوست ندارد تا در مقابل بارسلونا و به ویژه لیونل مسی بایستد چون حتی مربیان تدافعی نیز قادر به مقابله با بارسلونا نیستند و پس از ناکامی دیگو سیمئونه، سرمربی تدافعی چلسی نیز در مقابل بارسلونا کاری از پیش نبرد درحالی که در طول یک دهه اخیر تنها همین سبک تدافعی تیم ها مانع از موفقیت بارسلونا می شد.

 

درحالی که کونته تیم بارسلونا را مهار کرده بود اما موفق به مهار مسی نشد و بی شک هیچ مربی ای ایده ای برای مهار لئو ندارد که کونته این را پس از بازی با عبارت فوق فوق العاده برای مسی تایید کرد.

 

 

از ه تیم موجود برای بارسلونا مسی تنها دروازه لیورپول را باز نکرده و محبوب ترین تیم برای او منچستر سیتی با دریافت 6 گل است و پس از منچستر سیتی تیم بایرن مونیخ با ردیافت 4 گل از مسی قرار دارد و تیم های رم، یوونتوس و رئال مادرید هر کدام دو گل از مسی در لیگ قهرمانان دریافت کرده اند و همچنین سویا در سوپر کاپ 2015 اروپا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.