پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تمایل رختکن بارسلونا برای قرعه امروز

کد خبر : 77112  |  زمان ارسال : جمعه 25 اسفند 1396
بازیکنان تمایل به مصاف با اسپانیایی ها ندارند

اختصاصی بارسانیوز – درحالی قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 14:30 برگزار خواهد شد که با وجود سه تیم اسپانیایی در این مرحله احتمال مصاف دو تیم از یک کشور وجود دارد اما این چیزی نیست که بازیکنان بارسلونا و رئال مادرید بخواهند.

 

طبق گزارش منابع اسپورت، رختکن بارسلونا و بازیکنان تیم تمایلی به مصاف با رئال مادرید و سویا در مرحله یک چهارم نهایی ندارند و دو تیم رم و لیورپول را بیشتر ترجیح می دهند.

 

دیدگاه کادر فنی برای دوری از رقابت با رئال مادرید در مرحله بعد توان و انرژی زیاید است که از تیم در دو بازی رفت و برگشت بابت فشار و هیجان بازی گرفته می شود درحالی که در ماه های انتهایی فصل آمادگی فیزیکی و روانی اهمیت زیادی دارد و از سوی دیگر تیم های اسپانیایی شناختی کامل از یکدیگر دارند.

 

به دلیل همین شناخت بارسلونا، رختکن تیم تمایلی به مصاف با سویا نیز ندارد باتوجه به این موضوع که با درپیش بودن بازی برگشت لالیگا و فینال حذفی، در صورت مواجهه با سویا 4 بازی تا انتهای فصل با این تیم وجود خواهد داشت.

 

برای بارسلونا منچستر سیتی و بایرن مونیخ و همچنین یوونتوس رقیبان دشوارتری نسبت به رم و لیورپول خواهند بود و در حقیقت اگر گزینه ای برای بارسلونا مدنظر باشد از بین رم یا لیورپول خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.