پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

6 سوال بزرگ که دوست داریم مسی به آن پاسخ دهد !

کد خبر : 77170  |  زمان ارسال : شنبه 26 اسفند 1396
سوال های بزرگ در ذهن هواداران

اختصاصی بارسانیوز – لیونل مسی اعجوبه باشگاه بارسلونا با گذر از 30 سالگی به تمامی افتخارات باشگاهی به همراه بارسلونا دست یافته و آخرین رویای او فتح جام جهانی است.

 

مسی که طبق گفته خود هم اکنون از خودخواهی خود نسبت به گذشته در کار با هم تیمی هایش درون زمین کاسته است، سوالات بزرگی از خود در ذهن هواداران دارد که بی شک در دوران بازنشستگی به ان ها پاسخ خواهد داد.

 

1: از بین نیمار و سوارز در مثلث MSN چه کسی بهتر بوده است؟

این سه نفر در بارسلونا مثلثی آتشین تشکیل داده اند که در 299 بازی موفق به ثمر رساندن 250 گل شده اند اما بجز مسی کدام یک بیشتر موثر بوده اند؟ سوارز با 85 گل زده و 43 پاس گل، بیشتر از نیمار با 59 گل و 30 پاس گل موثر تر بوده که البته به تفاوت پست این دو به عنوان مهاجم مرکزی و وینگر چپ مربوط است. آمار همه چیز را به شما نمی گوید.

 

2: کدام باشگاه های دیگر مدنظر مسی بوده اند؟

مسی تنها بازیکن بارسلونا نیست بلکه نمادی از باشگاه است ولی با این حال امکان دارد که مسی نیز باشگاه را در انتهای دوران حرفه ای خود ترک کند و راهی آرژانتین یا لیگ  آمریکا گردد و یا در بارسلونا باقی بماند.

 

3: در صورت فتح نکردن جام جهانی مسی دوران حرفه ای خود را تکمیل شده خواهد دانست؟

بدون شک مسی جام جهانی را می خواهد اما اگر به این عنوان نرسد چه خواهد شد و احتمالا جام جهانی روسیه آخرین شانس بزرگ مسی برای فتح آن خواهد بود که مسی تاکنون برخلاف مارادونا و پله موفق به کسب آن نشده است.

 

4: مسی می تواند هم تیمی شدن با رونالدو را تصور کند؟

شاید این موضوع در حال حاضر غیرممکن باشد اما می تواند در آینده در لیگ آمریکا رخ دهد و شاید در باشگاه دیوید بکهام در میامی که مسی نیز به او بابت تشکیل باشگاه تبریک گفته بود. فقط تصور کنید که مسی و رونالدو یک گل را در کنار هم جشن بگیرند که شاید رکورد پر بیننده ترین ویدیو را بشکند.

 

5: مسی مایل به ماندن کدام بازیکن در بارسلونا بوده است؟

زلاتان، یحیی توره یا نیمار؟ یا بازیکنی دیگر؟، مطمئنا بازیکنی باید وجود داشته باشد که مسی دوست می داشت در بارسلونا باقی بماند چون قطعا هر بازیکنی نسبت به بازی در کنار یک بازیکن خاص احساس راحتی بیشتری دارد.

 

6: آیا مسی اعتقاد دارد که بهترین بازیکن تاریخ است؟

درحالی که مسی تاکنون این جمله را بر زبان نیاورده اما کریستیانو رونالدو پس از کسب توپ طلای پنجم خود این جمله را بر زبان آورد. اما لئو چه نظری دارد؟ یا اینکه از فروتنی درادامه نیز چیزی نخواهد گفت.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.