پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی امروز به دنبال 250 در بهترین روند گلزنی فصل

کد خبر : 77184  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 اسفند 1396
شماره 10 به هیچ تیمی نه نمی گوید

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، لیونل مسی در شرایطی امروز به همراه هم تیمی هایش به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت که 7 گل در 5 بازی اخیر خود به ثمر رسانده است.

 

مسی که از دیدار مقابل چلسی در استمفوردبریج در جریان تساوی 1-1 گلزنی خود را به صورت پیاپی تا دیدار چهارشنبه مقابل چلسی در بازی برگشت که با 2 گل همراه بوده ادامه دده، در 5 بازی اخیر مقابل چلسی، خیرونا، لاس پالماس، اتلتیکو و مجددا چلسی 7 گل به ثمر رسانده است.

 

از این 7 گل 3 گل مقابل چلسی در لیگ قهرمانان بوده و 4 گل دیگر در 3 بازی لالیگایی با دبل مقابل خیرونا و یک گل مقابل هر دو تیم لاس پالماس و اتلتیکو به ثمر رسیده است.

 

او در این فصل دو روند قابل توجه دیگر نیز وجود داشته به صورتی که 7 گل را در 3 بازی پیاپی مقابل آلاوس (2 گل)، اسپانیول (3 گل) و یوونتوس (2 گل) به ثمر رسانده بود و همچنین 5 گل در 3 بازی پیاپی مقابل رئال مادرید (1)، لوانته (1) و سلتاویگو (2) در برگشت حذفی

 

طولانی ترین روند گلزنی مسی در کلیه بازی های فصل 10 بازی است که البته در لالیگا رکوردهای بزرگی چون گلزنی در 21 بازی پیاپی فصل 2012/13 با 33 گل در 21 بازی پیاپی بین هفته های 11 تا 34 دارد که دو بازی را از دست داده بود.

 

مسی در انتظار پیروزی 250 در نیوکمپ

 

اگر بارسلونا امروز پیروز شود و حتی اگر مسی گل نزد او می تواند به 250 پیروزی در نیوکمپ دست یابد که تاکنون 249 پیروزی او در مجموع 173 برد در لالیگا، 43 برد در لیگ قهرمانان، 27 برد در جام حذفی و 6 برد در سوپر کاپ اسپانیا می باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.