پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرعت بخشیدن عملیات انتقال گریزمان توسط بارسلونا

کد خبر : 77364  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 فروردین 1397
ملاقات دو باشگاه به زودی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش امروز روزنامه اسپورت با روی جلد بردن آنتوان گریزمان، باشگاه بارسلونا قصد دارد تا در هفته های آینده به عملیات جذب مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید شتاب دهد تا در اسرع وقت تکلیف انتقال آنتوان را تا قبل از آغاز جام جهانی مشخص کند.

 

باتوجه به تلاش های اتلتیکو مادرید برای نگه داشتن آنتوان گریزمان با ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد با افزایش چشمگیر دستمزد و اعلام آنتوان جهت مشخص شدن تکلیفش تا قبل از جام جهانی، بارسلونا نیز دست به کار شده تا تکلیف گریزمان را مشخص نماید.

 

توافق با اتلتیکو مادرید

 

دومین مسئله بر سر انتقال گریزمان به بارسلونا پس از توافق با بازیکن، توافق با باشگاه اتلتیکو مادرید است و به همین دلیل پیشبینی می شود دو باشگاه موضع خود را در نشستی رودررو اعلام کنند و بارسلونا تمایل خود را برای جذب گریزمان با اعلام پرداخت بند آزاد سازی او بیان خواهد کرد.که توافق بر سر چگونگی پرداخت باید برقرار گردد.

 

 

طبق گزارش، باشگاه بارسلونا مایل است تا کمی بیشتر از بند آزاد سازی 100 میلیون یورویی گریزمان را جهت پرداخت هزینه انتقال در 2 نوبت بپردازد.

 

تاریخ انتقال

 

بحث دیگر توافق بر سر تاریخ انتقال است. بارسلونا می داند که این انتقال تا قبل از 1 جولای بسته نخواهد شد اما بارسلونا می خواهد کار انتقال گریزمان را تا قبل از آغاز پنجره تابستانی نهایی کند تا گریزمان از نظر ذهنی کاملا روی جام جهانی متمرکز باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.