پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سمپائولی: مشکل این است که بقیه بازیکنان باید با مسی کنار بیایند

کد خبر : 77396  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 فروردین 1397
خورخه سمپائولی از چالش بزرگ خود باخبر است

اختصاصی بارسانیوزخورخه سمپائولی سرمربی تیم ملی آرژانتین که هدایت لیونل مسی را در تیم ملی برعهده دارد در کتاب خود به اسم "ضربان قلب من" درخصوص هدایت لیونل مسی مطالبی را بیان کرد.

 

تمرین دادن مسی یک امتیاز است

در این لحظه احساس من این است که دارم بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را هدایت می کنم و این موضوعی عادی نیست ان هم بازیکنی که به مدت یک دهه است که در بالاترین سطح فوتبال به عنوان بهترین بازیکن جهان حضور دارد و این نحوه آموزش و تمرین شما را تحت تاثیر و تغییر قرار می دهد و واقعا انجام دادن این وظیفه در شرایطی که خودش می داند از همه بهتر است دشوار است. این مسئولیتی است که علی رغم دشوار بودن لذت بخش نیز هست.

 

وابستگی به مسی

هم تیمی هایش می خواهند درون زمین به او پاس بدهند چون او همیشه تعیین کننده بوده است. ما باید برای مسی بازی کنیم اما نه اینکه همیشه از او انتظار داشته باشیم. وابسته بودن به مسی به صورت ناخودآگاه بابت آنچه که لئو درون زمین به نمایش می گذارد به وجود امده است اما نباید همیشه به او متکی باشیم. مسی همچنان ماهیت خود را تغییر نداده و همچنان می خواهد در تمام بازی ها حضور داشته باشد و همیشه بنده شود. تفاوت او با سایر بازیکنان در نوع زندگی کردنش با توپ است و با آن عاشقانه زندگی می کند و این برایش مهم تر از خیلی چیزها است.

 

در گذشته من به دنبال راه حل هایی برای مهارش بودم اما حالا به دنبال راه حل ها برای لذت بردن و استفاده از او هستم. سخت ترین کار این است که هم تیمی هایش را با او همراه کنیم چون این بقیه هستند که باید با او کنار بیایند و این اصلا کار ساده ای نیست. بنابراین چیدن برنامه تیمی با حضور مسی کاری دشوار است.

 

فشار قهرمانی در جام جهانی روی مسی

چیزی که من می بینم یک چیز منفی است که به مسی لطمه می زند چون در ذهن خود اینگونه فکر می کند که اگر فتحش نکند کشته خواهد شد و این دیوانه کننده است که با این ذهنیت نتواند از بازی لذت ببرد.  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.