پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تصمیم بزرگ بارسلونا در قلب خط دفاع؛ جذب یا استفاده از داشته ها ؟

کد خبر : 77411  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 فروردین 1397
ماتیاس در انتظار بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – برکسی پوشیده نیست که آنتوان گریزمان اولویت و اصلی ترین گزینه خرید تابستانی بارسلونا است و آرتور نیز در انتظار فراهم شدن زمینه ورودش به تیم در تابستان و یا به احتمال بیشتر در ژانویه 2019 می باشد.

 

اما در شرایطی این دو بازیکن به تقویت فاز تهاجمی بارسلونا منجر خواهند شد که نگرانی هواداران باتوجه به مصدومیت های ورمالن و بالا رفتن سن او در کنار عدم تجربه یری مینا و مشکل بر سر تمدید اومتیتی در قلب خط دفاع است جایی که ماتیاس دی لیخت به شدت زیر نظر بارسلونا بابت رصد شدن در آژاکس و دو بازی ملی مقابل انگلستان و پرتغال قرار دارد.

 

ماتیاس دی لیخت (18 ساله)

 

ورمالن در آستانه 33 سالگی و یری مینا با عدم تجربه بازی در اروپا و خط خوردن از لیست والورده بازیکنانی هستند که باشگاه باید بر سر ماندن یا نماندن آن ها تصمیم بگیرد. ورمالن با اتمام قراردادش تا تابستان 2019 تنها یک فصل دیگر با بارسلونا با 33 ساله شدن قرارداد خواهد داشت و اگر او با تمدید باقی بماند بارسلونا می تواند ماتیاس دی لیخت را به جای یری مینا اضافه کند.

 

در صورت خروج ورمالن، ماتیاس می تواند به همراه یری مینا مدافعان ذخیره تیم باشند که ماتیاس به عنوان مدافع 18 ساله آژاکس برخلاف یری مینا با شیوه بازی بارسلونا آشنا تر است که البته هزینه جذب او کمتر از 50 میلیون یورو نخواهد بود.

 

خورخه کوئنکا (18 ساله)

 

کوئنکا در حال حاضر در تیم دوم بارسلونا حضور دارد و با توجه خاص تر والورده به آکادمی می تواند در عین جوانی به تیم اصلی اضافه گردد و با سبک بازی تیم نیز آشنا است.

 

ورمالن (32 ساله)

 

ورمالن موفق شده تا اعتماد والورده را به خود جلب کند و حالا باشگاه باید در خصوص ماندن یا نماندنش تصمیم بگیرد در شرایطی که ورمالن از شرایط خود در بارسلونا رضایت دارد و بارسلونا ممکن است قرارداد او را برای یکسال دیگر تا 2020 تمدید کند.

 

یری مینا (23 ساله)

 

درحالی که باشگاه به یری مینا اعتماد دارد اما والورده معتقد است که او هنوز باید زمان بیشتری را برای وفق یافتن در تیم سپری کند تا وضعیت دقیق و نهایی او برای فصل بعد تصمیم گیری شود. ایده باشگاه ورود او به تیم در اسرع وقت برای جانشینی ماسکرانو بود که پس از ورود بابت مصدومیت و محرومیت مدافعان به اجبار والورده از او استفاده کرد اما سپس از لیست کنار رفت و حالا باید منتظر سرنوشت او برای فصل بعد ماند که ممکن است برای خالی شدن 3 سهمیه غیر اروپایی بارسلونا برای ورود آرتور به صورت قرضی جدا شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.