پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تغییرات انقلابی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از فصل آینده

کد خبر : 77425  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 فروردین 1397
یوفا تایید کرد

اختصاصی بارسانیوز – یوفا امروز تغییر قوانین در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را برای دوره ای سه ساله از فصل آینده تایید کرد که طبق گزارش وب سایت رسمی یوفا به صورت زیر هستند.

 

1: از فصل 2018/19 تعویض چهارمی در دیدارهای حذفی منحصرا در صورت کشیدن شدن بازی ها به 2 وقت اضافه 15 دقیقه ای وجود خواهد داشت.

 

2. به صورت انحصاری برای فینال های لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا لیست تیم ها 23 نفر به جای 18 نفر خواهد بود که به معنای حضور 12 بازیکن تعویضی به جای 7 بازیکن روی نیمکت است.

 

3. ساعت های جدید در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا

مراحل پلی آف، گروهی، یک هشتم، یک چهارم، نیمه نهایی و فینال از ساعت 20:45 به ساعت 21 به وقت محلی تغییر یافته و همچنین در هر بازی مراحل گروهی دو بازی سه شنبه و دو بازی چهارشنبه از ساعت 18:45 به وقت محلی برگزار خواهد شد که تمامی بازی های آخر مرحله گروهی همزمان خواهند بود.

 

4: اجازه بازی بازیکنان جذب شده در ژانویه

درخصوص ثبت نام بازیکنان و ورود آن ها به لیست تیم ها پس از مرحله گروهی، باشگاه ها می توانند سه بازیکن جدید را بدون هیچ گونه محدودیتی وارد لیست خود کنند که این قانون شامل فصل جاری نیست.

 

5. از فصل آینده تیم هایی که لیگ اروپا یا جام یوفای سابق را سه بار متوالی یا حداقل 5 بار فتح کرده باشند نشانی را روی آستین خواهند داشت که تنها تیمی که می تواند در حال حاضر این نشان را بگیرد باشگاه سویا است که 5 بار این جام را در سال های 2006، 2007، 2014، 2015 و 2016 فتح کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.