پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یری مینا دلیلی برای خروج ندارد !

کد خبر : 77481  |  زمان ارسال : شنبه 11 فروردین 1397
یری مینا میخواهد در بارسلونا به موفقیت برسد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، یری مینا مدافع کلمبیایی بارسلونا هنوز منتظر بدست آوردن فرصت بازی در بارسلونا است. این مدافع در نقل و انتقالات زمستانی راهی بارسلونا شد در حال حاضر سرمربی تیم ارنستو والورده مدافع های دیگر تیم را به این غول کلمبیایی ترجیح میدهد. رقابت های لالیگا امشب بعد از دیدار های ملی برگزار میشوند و بارسلونا امشب میهمان سویا خواهد بود که گفتنی است یری مینا در لیست بارسلونا غایب است.

 

یری مینا هنوز هم همانند روز های اولش حضور در بارسلونا خوشحال بوده و با انگیزه بالا تمرین میکند. در رقابت های ملی یری مینا توانست در مقابل تیم ملی فرانسه و استرالیا در مجموع 127 دقیقه به میدان برود. این مدافع برای بارسلونا در بازی های رسمی تنها دقایقی مقابل والنسیا در رقابت های کوپا دل ری و در لیگ نیز در ورزشگاه نیوکمپ مقابل ختافه به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی داشت. از زمانی که ورمالن شرایط بازی را پیدا کرده نام یری مینا در لیست بارسلونا ناپدید شده است.

 

برای یری مینا هیچ چیزی تغییر نکرده است ، این مدافع دلیلی برای رفتن از بارسلونا نمیبیند و اشتایق زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی بارسلونا دارد. در حال حاضر شایعاتی پیرامون آینده یری وجود دارد اما او میخواهد با اعتماد به نفس بالا در بارسلونا به موفقیت برسد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.