پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

الشراوی : با کار گروهی باید مسی را متوقف کنیم !

کد خبر : 77510  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 فروردین 1397
مسی بهترین است !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، پیش از دیدار حساس چهارشنبه شب بین دو تیم بارسلونا و آس رم در ورزشگاه نیوکمپ استفان الشراوی ستاره ایتالیایی باشگاه آس رم عملکرد لئو مسی را مورد ستایش خود قرار داد و عنوان کرد که باید آن ها وی را متوقف کنند.

 

بازی در مقابل بارسلونا :

میدانیم که بازی در مقابل بارسلونا آن هم در ورزشگاه نیوکمپ کار بسیار دشواری است اما ما چیزی برای باختن نداریم و باید با قدرت برای هدفی که داریم تلاش کنیم. در این جدال باید به خوبی مبارزه کنیم و از فرصت هامون نهایت استفاده را ببریم. ما باید بدونیم که این بازی 180 دقیقه است و برای کسب یک نتیجه خوب در نیوکمپ تلاش خواهیم کرد و در بازی برگشت نیز در ورزشگاه خانگی بازی بزرگی در پیش داریم.

 

متوقف کردن مسی :

مسی در حال حاضر بهترین بازیکنه ، من در مورد بارسلونا صحبت نمکنیم بلکه در مورد کل دنیا حرف میزنم. باید مراقب مالکیت و بازی با توپ باشیم و به خوبی از مسی مراقبت کنیم چون در ذهن مسی همه چیز میگذرد. ما در روز چهارشنبه مقابل بهترین بازی مکنیم مسی با توانایی هایش در زمین مسابقه هر کاری انجام میدهد و به همین دلیل ما باید گروهی کار کنیم تا با جدیت بتوانیم او را متوقف کنیم.

 

بازیکنان بارسلونا :

وقتی رونالدینیو در بارسلونا بود همیشه ویدیو های بازیشو تماشا میکردم چون او خیلی خاص و منحصر به فرد بود.

 

چه لباس هایی از بازیکنان داری :

یه دیوار اختصاصی برای لباسای بازیکنان در خانه ام دارم ! از بهترینا لباس های زیادی دارم همانند مسی در آرژانتین و بارسلونا - نیمار در برزیل همچنین لباس توتی و کاکا را نیز دارم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.