پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرصت یک هفته ای بارسلونا برای جلوگیری از فرار ناوارو

کد خبر : 77524  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 فروردین 1397
پیشنهادات جذاب برای ستاره لاماسیا

اختصاصی بارسانیوزرابرت ناوارو ستاره لاماسیا که در تیم Cadet A حضور دارد با سپری کردن فصلی درخشان چندین باشگاه را برای جذب تابستانی علاقه مند به خود می بیند و باشگاه بارسلونا باید درخصوص ماندن یا نماندن او تصمیم بگیرد.

 

باشگاه منچستر سیتی برای ماه ها است که رابرت ناوارو را زیرنظر دارد و ضمن فراهم اوردن محیط زندگی جذاب برای او، پیشنهاد دستمزد خوبی را نیز برایش مهیا کرده و از سوی دیگر بارسلونا نیز تاکنون پیشنهادی برای تمدید به او ارائه نکرده است و ناوارو می خواهد در اسرع وقت تصمیم باشگاه بارسلونا را درخصوص خود بداند.

 

مشکل اصل اینجاست که رابرت ناوارو هیچ بندی برای آزاد سازی ندارد و به همین دلیل تیم های موناکو و یوونتوس در کنار آرسنال و منچستر سیتی قصد دارند تا او را قبل از 16 سالگی که 12 آوریل یعنی تا کمتر از 10 روز دیگر 16 ساله خواهد شد او را تا قبل از 16 سالگی او را به صورت رایگان به خدمت بگیرند.

 

بنابراین طی روزهای آینده جلسه نمایندگان باشگاه با خانواده رابرت ناوارو برگزر خواهد شد تا این بازیکن تصمیم باشگاه بارسلونا و برنامه های آن ها را برای ماندن بداند تا تصمیم خود را بگیرد بازیکنی که در رقابت های MIC نشان داد که سطحش از بقیه بازیکنان نسل خود بالاتر است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.