پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا اومتیتی باید در بارسلونا بماند ؟

کد خبر : 77549  |  زمان ارسال : چهارشنبه 15 فروردین 1397
بن هیوارد تحلیلگر وب سایت گل در یادداشت جدید خود به وضعیت ساموئل اومتیتی پرداخت و ماندن او را در بارسلونا ضروری دانست .

اختصاصی بارسا نیوز - به نقل از بن هیوارد از سایت گل : سازگاری با مرکز دفاع بارسلونا میتواند بسیار دشوار باشد . برای یک بازیکن زمانی که وارد تیمی با خط دفاعی سطح بالا میشود , یادگیری بسیار پیچیده و زمان بر خواهد بود . با این حال اومتیتی از روز اول کاملا مناسب است .

 

مدافع فرانسوی در تابستان 2016 با قیمت 25 میلیون یورو از لیون فرانسه خریداری شد و او تنها خرید موفق در آن پنجره نقل و انتقالات بود . ورود او شروعی برای پایان افسانه ای به نام ماسکرانو در نیوکمپ شد و اومتیتی موفق شد به سرعت خودش را تبدیل به یکی از ارکان ضروری تیم کند . تاثیر او یک واقعیت است به طوری که بارسلونا تنها در یکی از 47 بازی لالیگا که او را در ترکیب داشت شکست خورده است . ( شکست برابر مالاگا در آوریل سال گذشته ) .

 

با این فرم عالی , به هر صورت , باشگاه های بزرگ اروپا علاقه مند به امضای قرارداد با مدافع 24 ساله هستند و یونایتد یکی از آنهاست . با این حال بارسلونا با اومتیتی و همکاری که او با پیکه در مرکز دفاع دارد خوشحال است . باشگاه بارسلونا علاقه مند به ارائه پیشنهاد جدیدی برای قرارداد است و آنها امیدوارند که به زودی به توافق برسند زیرا بند خروج این مدافع با 60 میلیون یورو بسیار خطرناک است .

 

ماندن اومتیتی قطعا بهترین اتفاق برای تمام هواداران است . هیچ جای دیگری برای اومتیتی بهتر از بارسلونا نیست , جایی که میتواند در چند فصل آینده برای او وضعیتی افسانه ای به وجود آورد . انتظار میرود قرارداد جدید به زودی انجام شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.