پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پائولینیو: رویای فتح لیگ قهرمانان را دارم

کد خبر : 77555  |  زمان ارسال : چهارشنبه 15 فروردین 1397
خسته ترین بازیکن فصل اروپا

اختصاصی بارسانیوزپائولینیو هافبک برزیلی بارسلونا که در تابستان با پرداخت شدن بند آزاد سازی 40 میلیون یورویی اش راهی نیوکمپ شد علی رغم انتقادها در بارسلونا در نیم فصل نخست به خوبی درخشید اما رفته رفته در نیم فصل دوم بابت خستگی انجام بیش از 70 بازی در یک سال از میزان دقایق بازی هایش کاسته شده ولی در مواقع لزوم چون دیدار رفت با چلسی به کمک تیم آمده است.

 

پائولینیو که پس از گذراندن یک نیم فصل در چین از ابتدای فصل نیز در بارسلونا حضور داشته بازی های جام جهانی را نیز به عنوان سخت ترین سال یا لحظات دوران حرفه ای خود درپیش دارد که در مصاحبه با گلوبو اسپورت برزیل از امید خود برای فتح لیگ قهرمانان اروپا خبر داد.

 

پائولینیو که در 29 سالگی فرصت فتح لیگ قهرمانان را با بارسلونا به دست اورده گفت:

نمی توانم باور کنم. من هر روز به هم تیمی هایم نگاه می کنم و سعی می کنم تا از جزئیات کوچکی که از ان ها یاد می گیرم برای پیشرفت خودم استفاده کنم.این اولین سال حضورم در بارسلونا است و چیزهای زیادی یاد گرفته ام و توانستم با انجام بازی با تیم هماهنگ شوم. در اینجا همه چیز برای فرق کرده است. نمی دانم که می توانم بهتر شوم یا که نه اما هر روز برای بهتر شدن تلاش می کنم

 

در 29 سالگی یکی از بهترین دوران زندگی ام را می گذرانم و این یکی از شاد ترین لحظات دوران زندگی ام است. از زمان ورودم به تیم توانستم چگونگی بازی هم تیمی هایم و موقعیت هایی را که درون زمین اشغال می کنند را ببینم و همچنین نحوه نگرش ان ها در تمرین و بازی

 

لیگ قهرمانان و شانس صعود بیشتر بارسلونا مقابل رم؟

خب این را مردم همیشه درخصوص بارسلونا می گویند اما دو بازی عالی درپیش خواهیم داشت. ما هیچ برتری یا مزیتی نداریم اما می خواهیم گام محکمی رو به جلو و مهم در لیگ قهرمانان برداریم. این اولین تجربه من در لیگ قهرمانان است پس برایم بسیار ویژه است و من همیشه رویای بازی کردن در این جام و فتحش را داشته ام و از تلویزیون با این رویا بازی ها را می دیدم. وقتی که در ان بازی می کنید تفاوتش را با دیدن درک می کنید. ما می خواهیم به فینال برسیم و هدفمان این است. من در این فصل فرصت قهرمانی های متعددی را در بارسلونا و تیم ملی دارم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.