پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاتریک کلایورت : اگر دست من بود ، ماتیاس دلیخت را به بارسلونا می آوردم !

کد خبر : 77598  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 فروردین 1397
ماتیاس کیفیت بسیار بالایی دارد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، پاتریک کلایورت مهاجم هلندی سابق باشگاه بارسلونا عملکرد ماتیاس دلیخت مدافع 18 ساله آژاکس را مورد ستایش قرار داد. دلیخت یکی از بهترین محصولات آکادمی باشگاه آژاکس بوده که در عین جوانی عملکرد فوق العاده ای داشته و توجه بسیار از باشگاه های بزرگ را به خود جلب کرده است. از خصوصیات خوب وی میتواند به شم گلزنی ، قدرت بدنی ، فیزیک مناسب و بازیخوانی اشاره کرد. او با این سن کم در ترکیب آژاکس و تیم ملی هلند یک مهره کلیدی است.

 

سران باشگاه بارسلونا مدت زیادی است که وضعیت ماتیاس دلیخت را زیر نظر گرفته اند و ممکن است در تابستان پیش رو برای جذب وی اقدام کنند. پاتریک کلایورت در روز های گذشته به همراه فرزندانش و ماتیاس دلیخت برای سپری کردن اوقات فراغت در بارسلون بود و در این باره چنین گفته است.

 

ماتیاس دلیخت خیلی جوان است اما با این سن کم توانایی و کیفیت بازی در باشگاه های بزرگ جهان را دارد. اگر تصمیم گیری با من بود همین حالا او را به بارسلونا می آوردم .

 

در حال حاضر باشگاه های دیگری چون تاتنهام نیز وضعیت جذب ماتیاس را زیر نظر گرفته اند و قطعا بارسلونا برای جذب این مدافع کار بسیار دشواری در پیش دارد. با توجه به بوجود آمدن تغییرات احتمالی در خط دفاعی بارسلونا ممکن است ماتیاس دلیخت جوان راهی بارسلونا شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.