پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ارنستو والورده شکست ناپذیرترین مربی تاریخ بارسلونا ( + جدول )

کد خبر : 77614  |  زمان ارسال : جمعه 17 فروردین 1397
هفته 31 لالیگا مصادف با بازی 50 ارنستو والورده به عنوان سرمربی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا فرداشب در شرایطی از لگانس در هفته 31 لالیگا پذیرایی خواهد کرد که این پنجاهمین بازی فصل بارسلونا تحت هدایت ارنستو والورده خواهد بود که در آن کمترین تعداد شکست رخ داده است.

 

بارسلونای والورده با احتساب دو دیدار سوپر کاپ اسپانیا و دو شکست آن در کنار تک شکست فصل مقابل اسپانیول در جام حذفی در 49 بازی تنها 3 شکست را تجربه کرده و با 11 مساوی توانسته به 35 پیروزی دست یابد.

 

درحالی که والورده در قیاس با پپ گواردویلا در فصل 2008/09 و انریکه در 2014/15 تعداد پیروزی های کمتری در 50 بازی خود داشته اما با توجه به تساوی های بیشتر، کمترین تعداد شکست را در بین مربیان موفق تاریخ بارسلونا در 50 بازی نخست به عنوان سرمربی بارسلونا دارد.

 

 

حداقل شکست در 50 بازی نخست در بین مربیان بارسلونا با 5 شکست دراختیار انریکهف تاتا مارتینوف گواردیولا و هلنیو هررا بود که ارنستو والورده آن را شکست و حتی در صورت شکست مقابل لگانس نیز با 4 شکست بهترین رکورد را به نام خود ثبت خواهد کرد.

 

تا به اینجای فصل هیچ تیمی موفق به شکست بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان نشده است و در صورت شکست نخوردن مقابل لگانس بارسلونا به رکورد 38 بازی پیاپی بدون شکست لالیگایی رئال سوسیه داد بین سال های 1979 و 1980 خواهد رسید.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.