پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

محرمانه اسپورت : زمان تمدید ساموئل اومتیتی

کد خبر : 77616  |  زمان ارسال : جمعه 17 فروردین 1397
اومتیتی روی جلد روزنامه اسپورت

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش روزنامه اسپورت، تمدید ساموئل اومتیتی اولویت نقل و انتقالاتی مدیران بارسلونا محسوب می شود چون این مدافع فرانسوی با داشتن پیشنهادات خوب و بند آزاد سازی 60 میلیون یورویی می تواند به راحتی از بارسلونا جدا گردد هرچند که این موضوع را با شادی پس از گل دوم بارسلونا مقابل رم تکذیب کرد.

 

شادی ساموئل اومتیتی پس از گل دوم بارسلونا به رم باعث خوشبینی مدیران بارسلونا جهت جلب رضایت ساموئل اومتیتی شده که با درخواست دستمزدی معادل 3 برابر دستمزد فعلی خود در دور نخست مذاکرات به توافقی با باشگاه نرسیده است.

 

بارسلونا که در تابستان آنتوان گریزمان را به تیم خود اضافه خواهد کرد و قطعا دستمزد پرداختی به آنتوان نیز بالا خواهد بود قصد ندارد تا دستمزد 9 میلیون یورویی را به اومتیتی پرداخت کند درحالی که ساموئل باتوجه به پیشنهاد منچستر یونایتد و به عنوان بازیکنی کلیدی برای حال و آینده تیم در قلب خط دفاع انتظار دریافت این دستمزد را دارد.

 

با این حال با نشان عشق اومتیتی به بارسلونا، ساموئل نشان داد که در بارسلونا باقی خواهد ماند و باشگاه بلافاصله در حال ترتیب دادن جلسه بعدی مذاکره با نمایندگان اوست که بارسلونا در تلاش است تا از طریق رابرت فرناندز که رابطه خوبی با اومتیتی دارد رضایت مدافع فرانسوی را جلب کند چون درنهایت این خود ساموئل است که تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

 

 

طبق گزارش اسپورت ایده مدیران باشگاه این است که تکلیف اومتیتی را تا انتهای ماه جاری میلادی که بیش از 3 هفته از ان باقی مانده مشخص کنند چون پروژه بارسلونا بدون اومتیتی برای آینده دچار مشکل خواهد شد.

 

از سوی دیگر جو رختکن بارسلونا نیز روی اصرار بازیکنان به ماندن ساموئل برای راضی کردن اوست چون ساموئل به عنوان شخصیتی شوخ طبع و بازیگوش رابطه گرم و صمیمی با تمام بازیکنان دارد و شخصیتی بزرگ برای آینده باشگاه محسوب می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.