پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افت و خیز الیکس ویدال؛ نیمی از نصف

کد خبر : 77633  |  زمان ارسال : جمعه 17 فروردین 1397
ویدال در نیمی از بازی ها حضور داشته است

اختصاصی بارسانیوزالیکس ویدال مدافع راست بارسلونا که در فصل جاری تحت هدایت والورده بیشتر به عنوان وینگر راست بازی کرد در فصل جاری داستانی مشابه با دنیس سوارز داشته و حالا نوبت به او رسیده تا به صورت سریالی از لیست والورده خط بخورد.

 

ویدال که با ورود سمدو و حضور روبرتو به فاز تهاجمی منتقل شد با ورود کوتینیو باتوجه به بازگشت دمبله از مصدومیت اوضاع برای او در نیم فصل دوم دشوارتر شد و او هم اکنون در لیست والورده به مانند یری مینا حضور ندارد و به دلایل فنی خط می خورد تا دنیس سوارز جایگزین او شده باشد.

 

از 49 بازی فصل جاری، الیکس ویدال علی رغم حضور در 24 بازی یعنی نصف بازی های، در نصف همان بازی ها از نظر دقیقه حضور داشته است و از مجموع 4410 دقیقه فصل، تنها در 1019 دقیقه حضور داشته که معادل 23 درصد است.

 

در جدول بالا به عنوان مثال ویدال با انجام 14 بازی در لالیگا در 4 بازی در ترکیب ابتدایی حضور داشته و در 10 بازی به صورت تعویضی وارد زمین شده که در مجموع 440 دقیقه بازی کرده و 1 گل و 2 پاس گل به نام خود ثبت کرده است که 1 گل او مقابل رئال مادرید بود.

 

10 بازی تا انتهای فصل با ساختار کلیدی تیم

 

باتوجه به اینکه تنها با احتساب بازی برگشت با رم و فینال حذفی و 8 بازی لالیگا تنها 10 دیدار تا به این لحظه تا انتهای فصل باقی مانده بعید به نظر می رسد که ویدال باتوجه به بازیکنان موجود و عدم ریسک در ماه های پایانی فصل فرصت زیادی برای بازی داشته باشد چون در حال حاصر فقط مصدومیت ها منجر به استفاده از سیستم چرخشی توسط والورده می گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.