پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی فرانچسکو : ما به یک معجزه اعتماد داریم !

کد خبر : 77715  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 فروردین 1397
در هر نقطه از زمین باید مسی را متوقف کنیم !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش as ، اوزه بیو دی فرانچسکو سرمربی آس رم پیش از دیدار مقابل بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. دی فرانچسکو اخیر با انتقاد های مواجه شده او میخواهد در مقابل بارسلونا پاسخ انتقاد ها را بدهد.

 

دیدار خانگی مقابل بارسلونا :

بعد از باخت 1-4 خارج از خانه مقابل بارسلونا حالا باید در خانه جواب خوبی به آن ها بدیم. ما همیشه باید با این لباس بهترین عملکردمون رو داشته باشیم و قطعا هواداران میتوانند صلاح اضافه ی ما در این دیدار دشوار باشند.

 

وضعیت پروتی و چنگیر :

پروتی به بازی فردا نمیرسد ولی چنگیر امروز با تیم تمرین میکند و وضعیتش برای حضور در این دیدار مشخص میشود.

 

سبک بازی تیم من برای فردا :

فردا فوتبال تهاجمی را به نمایش میگذاریم ! اگر ما در این دیدار دفاع کنیم نمیتوانیم به تیم حریف گل بزنیم. فردا بازیکنانی که بیشترین انگیزه را دارند و تنها ذهنیت آن ها کسب پیروزی است را به میدان میفرستم تا بتوانند از آس رم دفاع کنند.

 

بازگشت تاریخی مقابل بارسلونا :

کافی است عملکرد ما را در دیدار مقابل چلسی تماشا کنید. ما باید باور کنیم که میتوانیم یک بازگشت تاریخی در مقابل بارسلونا داشته باشیم ! ما باید به خوبی بازی کنیم و اشتباهات فردی را کنار بگذاریم. سعی خواهیم کرد مسی را در هر نقطه از زمین متوقف کنیم.

 

عملکرد شما در دیدار رفت :

در بازی اول بازی خوب و تماشای رو به نمایش گذاشتیم اما نتوانستیم نتیجه لازم را بدست آوریم. فردا نیاز داریم در خانه و در حضور هواداران کار بزرگی انجام دهیم. میخواهیم در مقابل بارسلونا بهترین عملکرد رو داشته باشیم و بعد از آن به دربی فکر خواهیم کرد.

 

وضعیت مسی :

مسی در فرم خوبی است و در دیدار قبلش هتریک کرد.

 

اشتباهات فردی :

در بازی رفت اشتباهات فردی که داشتیم ضربه بزرگی به تیم زد اما فردا باید سعی کنیم که این اشتباهات دیگر رخ ندهد و در طول بازی تا جایی که بتوانیم فشار خواهیم آورد تا بارسلونا در زمین خودش بماند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.