پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تنها امید مسی برای کسب توپ طلا

کد خبر : 77798  |  زمان ارسال : چهارشنبه 22 فروردین 1397
جام جهانی میتواند تنها فرصت مسی برای کسب توپ طلای ششم در این فصل باشد !

اختصاصی بارسا نیوز - حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان عملا فرصت مسی را برای کسب توپ طلا از بین برد . طی سال های گذشته توپ طلا به بازیکنی تعلق گرفته است که موفق به فتح اروپا شده است . آخرین بار که مسی با بارسلونا این جایزه را بدست آورد به سال 2015 بازمیگردد که در آن زمان بارسلونا 3گانه بدست آورده بود .

 

با توجه به اینکه در سال های گذشته عملکرد تیمی نقش مهمتری در کسب جایزه توپ طلا داشته است و لیونل مسی از لیگ قهرمانان حذف شد , با وجود درخشش ستاره آرژانتینی در این فصل انتظار میرود جایزه به بازیکن دیگری برسد . محمد صلاح و رونالدو ( که البته هنوز صعود رئال قطعی نشده است ) از شانس های این جایزه هستند اما انتظار میرود مسی به دلیل عملکرد عالی در این فصل همچون سال های گذشته یکی از نامزدهای کسب این جایزه باشد .

 

Lionel Messi, World Cup final 2014, Germany vs Argentina


در حال حاضر مسی تنها در صورتی میتواند به کسب توپ طلا امیدوار باشد که در جام جهانی با آرژانتین به قهرمانی برسد. مطمئنا نمیتوان عملکرد آرژانتین را در بازی های دوستانه به این جام مرتبط کرد و  آنها را از پیش حذف شده دانست . مسی آخرین بار ( 2014 ) به کسب این جام بسیار نزدیک شد . او یک بار دیگر برای کسب این رقابت تلاش میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.