پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا یک پیشنهاد خوب برای آلکاسر دریافت کرد

کد خبر : 77846  |  زمان ارسال : جمعه 24 فروردین 1397
بارسلونا قصد دارد به زودی برنامه دقیق فصل آینده را تعیین کند . موضوع نقل و انتقالات مهمترین برنامه است و باشگاه در حال تجزیه و تحلیل بازار برای پیداکردن مشتریان است . گویا در مورد پاکو آلکاسر نیز پیشنهاد خوبی وجود دارد .

اختصاصی بارسا نیوز - اسپورت اعلام کرد که مهاجم جوان بارسلونا علاقه مندان زیادی دارد و بارسلونا تقریبا به طور قطع 30 میلیون یورو از بابت فروش او میتواند بدست آورد . آلکاسر یکی از بازیکنانی است که میتواند پایتخت کاتالونیا را را در صورت بسته شدن انتقال گریزمان , ترک کند .

 

آمدن مهاجم فرانسوی فرصت بازی کردن را از آلکاسر خواهد گرفت و بارسلونا ترجیح میدهد او به فروش برسد و انتقال قرضی را هم مناسب نمیداند . این فوتبالیست سابق والنسیا در زمستان نیز پیشنهاداتی داشت اما او خود نمیخواست نیوکمپ را ترک کند و بارسلونا نیز در آن زمان چنین قصدی نداشت . آلکاسر در این فصل بیشتر بازی کرد اما معمولا در ترکیب 11 نفر اصلی جایی ندارد اگرچه مربی از عملکرد او راضی است .

 

احتمالا باشگاه هدف آلکاسر در لیگ جزیره است . بسیاری از تیم های انگلیسی برای آلکاسر با مدیران بارسلونا تماس گرفتند و سوال پرسیدند . او از فرانسه نیز مشتری دارد اما رقابتی که در انگلیس با پتانسیل مالی بزرگ وجود دارد در فرانسه نیست . بنابراین پیشنهاد موناکو چندان جالب نخواهد بود . با این حال مذاکرات خروج آلکاسر تا پایان فصل به تعویق افتاده است و در حال حاضر بارسلونا روی مسائل ورزشی تمرکز دارد و تا پایان مسابقات لالیگا و کوپا دل ری نمیخواهد وارد نقل و انتقالات شود .

 

خروج آلکاسر میتواند به وضعیت مالی بارسلونا نیز کمک کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.