پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ : مشکل از والورده نیست . انقلاب تابستانی بارسلونا در نقل و انتقالات !

کد خبر : 77866  |  زمان ارسال : جمعه 24 فروردین 1397
بالاگ مدعی شد این بارسلونا یکی از بدترین ها طی سال های گذشته است اما او صحبت های متفاوت تری را نسبت به دیگر کارشناسان مطرح نمود .

اختصاصی بارسا نیوز - گیلم بالاگ کارشناس بخش اسپانیای اسکای اسپورت در خصوص شکست بارسلونا و حذف از لیگ قهرمانان توسط رم واکنش نشان داد .

 

بالاگ گفت :

پس از آنکه بارسلونا حذف شد , اتفاقی که رخ داد این است که مردم بدنبال کسی هستند تا او را سرزنش کنند . داستان هایی گفته شد که در آن مدعی شدند بازیکنان از والورده ناراضی هستند , رویکرد والورده برابر رم محافظه کارانه بود و عدم تصمیم گیری ( برای تعویض ) تا 10 دقیقه پایانی بازی .

 

گفتن این ها آسان است . من قبلا هم گفته ام که این بدترین تیم بارسلونا در 10 سال گذشته است و باشگاه بارسلونا نیز با من موافق است - آنها میخواهند یک سوم بازیکنان خود را در نقل و انتقالات بعدی تغییر دهند .

 

والورده با چیزی که دارد خیلی خوب کار کرده است و اگر تا 10 دقیقه پایانی بازی کسی را از روی نیمکت بازی نداد احتمالا به این خاطر است که او به آنها اعتماد ندارد ( نیمکت تیمش را قبول ندارد ) . آنها نشان داده اند که به اندازه کافی خوب نیستند .

 

در کل , انداختن تقصیر به گردن والورده کمی غیرمنصفانه است . او کاری که میتوانست انجام داد , آنها با مسی که بهترین بازیکن جهان است در 7 سال گذشته تنها یک بار موفق به کسب لیگ قهرمانان شده اند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.