پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدیر اتلتیکو: کسی برای گریزمان درخواست نداده است

کد خبر : 77897  |  زمان ارسال : شنبه 25 فروردین 1397
فرصت بند آزاد سازی

اختصاصی بارسانیوز – باتوجه به افزایش چشمگیر نقل و انتقالات دنیای فوتبال و بهم خوردن آن پس از انتقال نیمار، هم اکنون آنتوان گریزمان 27 ساله با بند آزاد سازی 100 میلیون یورویی خریدی ایده آل به شمار می رود که هم اکنون به شدت به بارسلونا لینک شده است.

 

درحالی که گزارشات از ملاقات بارتومئو با خانواده گریزمان و پیوستن این مهاجم فرانسوی به بارسلونا در تابستان حکایت دارد اما گریزمان با پاسخ ندادن به این موضوع تنها به روی مشخص شدن تکلیفش تا قبل از جام جهانی تاکید دارد.

 

درحالی که بارسلونا نیزدر بیانیه ای مذاکره با گریزمان را بابت جلوگیری از جریمه شدن تکذیب کرده است، ویلاوارده مدیر کل باشگاه اتلتیکو مادرید درخصوص انتقال آنتوان گریزمان در تابستان پاسخ داد:

چیزی که در حال حاضر می توانم بگویم این ات که او بازیکن ما محسوب می شود و من فقط می توانم درخصوص واقعیت های موجود صحبت کنم نه اتفاقات آینده و واقعیت حال حاضر این است که با او قرارداد داریم و کسی برای جذبش درخواست نداده است. گریزمان بازیکن اتلتیکو است و من چیزی درخصوص بارسلونا نمی دانم.

 

این در شرایطی است که بارسلونا برای جذب گریزمان با پرداخت بند آزاد سازی اش نیازی به به درخواست او از اتلتیکو مادرید نخواهد داشت مگر اینکه بارسلونا بخواهد هزینه انتقال را کاهش یا بازیکنی را در انتقال جهت کاهش قیمت ورود دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.