پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آغاز به کار پروژه جذب لنگلت توسط بارسلونا

کد خبر : 77935  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 فروردین 1397
بارسلونا دست به کار شده است

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، کلمنت لنگلت مدافع فرانسوی 22 ساله باشگاه سویا که یبکی از ستارگان فصل جاری لالیگا محسوب می شود با عملکرد شگفت انگیز خود علاقه باشگاه های بزرگی چون بارسلونا را نسبت به خود برانگیخته به صورتی که آبی اناری ها برای جذب او اقدام کرده اند.

 

لنگلت که با 4.5 میلیون یورو از نانسی به سویا در ژانویه 2017 پیوست دارای بند آزاد سازی 30 میلیون یورویی است که بر اساس برخی منابع دیگر 45 میلیون یورو می باشد.

 

باشگاه سویا نیز با دانستن علاقه بارسلونا در کنار رئال مادرید و چند باشگاه انگلیسی به دنبال تمدید قرارداد و افزایش بند آزاد سازی اوست.

 

طبق گزارش، بارسلونا که از رده زیر 16 سال در تیمملی فرانسه کلمنت لنگلت را زیرنظر داشته با نمایندگان او در تماس است تا از تمدید او با سویا و افزایش یافتن بند آزاد سازی اش جلوگیری کنند تا در انتهای فصل جاری با پرداخت بند آزاد سازی فعلی اش او را به خدمت بیرند.

 

 

طبق گزارش، علاقه بارسلونا برای جذب لنگلت ربطی به تمدید اومتیتی ندارد و باشگاه امیدوار است که دیر یا زود باتوجه به اولویت ساموئل برای ماندن با او تمدید کنند.

 

والورده قصد دارد تا با خروج ماسکرانو و حضور ورمالن که به زودی با قرار گرفتن در سال پایانی قراردادش 33 ساله خواهد شد و یری مینای بی تجربه، به تقویت خط دفاع خود باتوجه به تجربه و در عین حال نیروی جوانی لنگلت بپردازد که نه تنها سطح بالایی دارد بلکه بند آزد سازی مقرون به صرفه ای در بازار فعلی نقل و انتقالات دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.