پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نتیجه مذاکره جدید بارسلونا و اومتیتی بر سر تمدید

کد خبر : 77938  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 فروردین 1397
نمایندگان ساموئل با مدیران باشگاه

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بحث تمدید قرارداد ساموئل اومتیتی در اولویت دستور کار باشگاه بارسلونا قرار دارد و جلسه مذاکره جدیدی بین نمایندگان او و باشگاه صورت گرفته است.

 

طبق گزارش منابع موندو، باشگاه بارسلونا پس از نشست جدید نسبت به تمدید و رسیدن توافق با ساموئل خوشبین تر است چون پیشرفت هایی بر سر مذاکره شکل گرفته اما هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است.

 

باشگاه بارسلونا با خوشبینی نسبت به تمدید می داند که ساموئل دستمزد هرچه بهتری از بارسلونا می خواهد و باشگاه نیز نسبت به ماندن ساموئل بابت کیفیتی که دارد شکی ندارد و از طرفی باشگاه برای تمدید عجله نمی کند تا به بهترین قرارداد ممکن دست یابد.

 

بارسلونا که در فصل جدید قراردادهای تراشتگن، پیکه، روبرتو و اینیستا را تمدید کرده خریدهای بزرگی چون پائولینیو، دمبله و کوتینیو را نیز در کنار سمدو داشته که دستمزدهای بالایی دریافت می کنند و باشگاه نگران میزان بودجه برای دستمزدها است و قصد دارد تا دستمزد درخواستی ساموئل را تا حد امکان کاهش دهد.

 

ساموئل اومتیتی نیز قصد ترک بارسلونا را ندارد اما دستمزد پیشنهادی باشگاه را مناسب ارزش خود نمی داند بازیکنی که در حال حاضر بند آزاد سازی اش تنها 60 میلیون یورو است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.