پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تماس سه باشگاه با بارسلونا برای سیلسن

کد خبر : 77943  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 فروردین 1397
مشتریان بزرگ یاسپر سیلسن

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، 3 باشگاه اروپایی به دنبال جذب یاسپر سیلسن دروازبان نیمکت نشین بارسلونا هستند و برای جویا شدن از وضعیت فروش او با باشگاه تماس گرفته اند.

 

یاسپر سیلسن دروازبان هلندی که در تابستان 2016 در کمال تعجب به عنوان دروازبان دوم به بارسلونا به عنوان جایگزین براوو که راهی منچستر سیتی شده بود پیوست و چالش رقابت با تراشتگن را پذیرفت.

 

سیلسن پس از تجربه قهرمانی در جام حذفی به همراه بارسلونا در فصل گذشته در فصل جاری نیز فرصت دوباره فتح کوپا دل ری را دارد اما می تواند با رهایی از یمکت نشینی راهی باشگاه های بزر اروپا شود.

 

طبق گزارش موندو، سه باشگاه لیورپول، ناپولی و اتلتیکو مادرید نسبت به جذب یاسپر سیلسن علاقه مند هستند دروازبانی که با بند آزاد سازی 60 میلیون یورویی تا سال 2021 قرارداد دارد که بارسلونا برای جذب او 13 میلیون یورو نقد به اضافه 2 میلیون متغیر به آژاکس پرداخت کرده بود.

 

ناپولی به سیلسن به عنوان جانشین پپه رینا می نگرد که قراردادش در تابستان به پایان می رسد اما سیلسن به ترک بارسلونا فکر نمی کند چون احساس پذیرفته شدن در بارسلونا را دارد ولی با این حال پروژه دروازبان نخست بودن برای او وسوسه کننده خواهد بود.

 

سیلسن در 29 سالگی می داند که فرصت زیادی برای درخشش در اروپا نخواهد داشت و از طرفی گرفتن پست دروازبان اولی از تراشتگن نیز بسیار دشوار است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.