پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: فکر می کنم استراحت در این هفته نیاز است؛ استراحت مسی؟

کد خبر : 77947  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 فروردین 1397
کوتینیو بازیکنی دو پسته است

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا پس از برتری مقابل والنسیا پس از گذشت تنها سه روز در هفته 33 به مصاف سلتاویگو خواهد رفت که والورده در کنفرانس قبل از بازی حاضر شد.

 

والورده درخصوص سلتاویگو گفت:

ما در این فصل سه بار با سلتاویگو مواجه شده ایم و فصل خوبی داشته اند و برای کسب سهمیه اروپایی رقابت می کنند. دیدار سختی درپیش داریم که نتایج اخیر و همچنین نتایج آن ها مقابل تیم های بالای جدولی بیانگر این موضوع است. ما به دنبال کسب سه امتیاز در راه قهرمانی لالیگا هتیم و می دانیم که در زمین خودشان قدرتمند هستند و از اتفاق فصل گذشته باخبر هستیم اما فردا بازی دیگری است وداستان خودش را دارد.

 

تغییرهای دیرهنگام؟

من تغییرات را باتوجه به نتایج انجام می دهمو همین طور با توجه به وضعیت بازیکنان و من نسبت به این موضوع نگران نیستم

 

سیستم چرخشی؟

ما تغییراتی در تیم مقابل سلتاویگو انجام خواهیم داد و فکر می کنم هفته مهمی است و تیم به استراحت نیاز دارد.

 

تیم آماده ترک اینیستا است؟

این در تمام تیم ها اتفاق می افتد و هر بازیکنی هم که تیم را ترک کند باشگاه به مسیر خودش ادامه خواهد داد. من نمی دانم اینیستا چه تصمیمی گرفته است و لازم نیست تا زمانی که خودش چیزی نگفته در موردش حرف زده شسود.

 

استراحت مسی؟ در آرژانتین از وضعیتش نگران هستند.

این احتمال مثل تمام بازیکنان دیگر وجود دارد و من وضعیتش را خوب می بینم، او مقابل والنسیا خوب بازی کرد. نمی دانم که درخصوص نگرانی ها باید چه بگویم و تنها می توانم بگویم که آرام باشند چون زمان زیادی تا جام جهانی باقی ات.

 

راکیتیچ؟

امیدواریم که بتوانیم او را برای فینال حذفی دراختیار داشته باشیم.

 

چه تغییراتی خواهید داشت؟

تغییرات ما اثری روی هدفمان برای پیروزی نخواهد داشت. ما از بازی سه روز قبل به ویگو رسیده ایم و فینال جام حذفی را یز درپیش داریم.

 

پست بازی کوتینیو در هافبک راست؟

او می تواند به مانند اینیستا در دو پست بازی کند، در میانه زمین و کناره ها برای هجوم چونکه از سرعت و قدرت شوتزنی خوبی برخوردار است و می تواند هر لحظه شوت بزمد. او مثل یک مهاجم به نظر می رسد اما می تواند عقب تر هم بازی کند.

 

شکست ناپذیری؟

خب نباختن زیباست و رکوردی که مسی تا پیش از این در اسپانیا به ان دست نیافته بود، این برای ما یک انگیزه استمثل بردن دوگانه فصل اما بازی فردا یک گام برای فتح یکی از دو جام قابل دسترس فصل ما است پس اولویت ما در حال حاضر فتح لالیگا می باشد که البته هنوز هیچ جامی را فتح نکرده ایم.

 

تعویض های اینیستا؟

من او را باتوجه به شرایط بازی تعویض می کنم و البته برای جلوگیری از صدمه ندیدنش هم این کار را انجام می دهم.

 

اونزئه و سلتاویگو؟

من انتظار بازی مشابهی از آن ها مثل سه بازی قبل را دارم با پرس شدید با حضور یک بازیکن برای حضور در محوطه جریمه ما برای برابری تعداد نفرات که اونزوئه به خوبی تیمش را مدیریت می کند و بازیکن فوق العاده ای چون آسپاس دارد. اونزوئه بازیکنان ما را به خوبی می شناسد و به خوبی می داند که باید چه کار کند.

 

عکس العمل به حذف از لیگ قهرمانان؟

می دانم که چنین شکست و حذفی برای باشگاهی چون بارسلونا دردناک است که خیلی به ما لطمه زد اما نشان دادن واکنش پس از آن با کسب پیروزی طبیعی بود. بازی دشواری را بردیم  و به کسب قهرمانی نزدیک تر شدیم و حالا بازی فردا را درپیش درایم که می توانیم شنبه هم قهرمان حذفی شویم.

 

کمپین دزدی برای رئال؟

چیزی در این خصوص نشنیده ام و چیزی برای گفتن ندارم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.