پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نتیجه کاپیتان ها در جلسه بررسی معضلات تیم

کد خبر : 77956  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 فروردین 1397
تجزیه و تحلیل بزرگان

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، کاپیتان های تیم و برخی بازیکنان کلیدی دیگر نظیر پیکه در هفته گذشته جلسه ای را برای بررسی وضعیت تیم و دلایل حذف از لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرده اند که همگی روی یک موضوع اتفاق نظر دارند.

 

طبق گزارش، بازیکنان بزرگ تیم بر این باور هستند که مشکل اصلی بارسلونا از عدم وجود بازیکنان کلیدی برای تعویض روی رختکن است که قادر به رقم زدن تفاوت درون زمین نیستند و اعتقاد دارند که تیم به مانند رئال مادرید برای داشتن بازیکنانی چون آسنسیو و لوکاس وازکز به عنوان نیمکت نشین برای موثر واقع شدن نیاز به تقویت شد دارد.

 

رهبران تیم می دانند که همگی از 30 سالگی عبور کرده اند و نیاز به افزایش کیفیت تیم با بازیکنان بزرگ دارند و یک منبع نزدیک به رختکن گفته است که رهبران تیم به هیچ وجه والورده را بابت حذف متهم نمی کنند چون او بازیکنی موثر روی نیمکت ندارد بلکه حتی او را بابت راه حل هایی که تاکنون داشته تحسین نیز می کنند.

 

به اعتقاد کاپیتان های تیم مشکل دیگر بارسلونا توجه به خط حمله و نادیده گرفته شدن خط هافبک و دفاع است که با خریداری شدن دمبله و کوتینیو و حتی گریزمان و قبل تر از ان با ورود نیمار در سال های اخیر با فراموشی قرار گرفتن تضعیف شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.