پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

"به اریکسن گفتم که بارسلونا تو را می خواست" !

کد خبر : 77958  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 فروردین 1397
فاش کردن داستانی دیگر از بایرام توتاملو

اختصاصی بارسانیوز – طبق مصاحبه بایرام توتاملو در گفت و گو با روزنامه دانمارکی BT، بایرام رسما از علاقه بارسلونا به کریستین اریکسن در گفت و گوی شخصی با او حرف زد.

 

بایرام که پیش از ای از قرارداشتن ایلکای گوندوغان در آستانه انتقال به بارسلونا و کنسل شدن آن توسط لوئیز انریکه با انتخاب آردا توران به جای ایلکای خبر داده بود در اظهارنظری جدید عامل منتقل نشدن کریستین اریکسن به بارسلونا را ایجنت او نامید و در این خصوص گفت:

من در ماه سپتامبر برای دیدن اریکسن به لندن دعوت شده بودم و در حالی که در حال بازسازی خانه اش بود از من پرسید که برای انتقال به باشگاهی بزرگ باید چه کاری انجام دهد. من به او گفتم که باشگاهی بزرگتر از تاتنهام تو را می خواسته. زمانی که من در بارسلونا بودم بارتومئو به من گفت که اریکسن بازیکن دانمارکی بزرگ بعدی بارسلونا پس از میشل لادروپ خواهد بود و به استناد همین حرف بارتومئو به اریکسن گفتم که بارسلونا تو را می خواست. من همچنین به اریکسن گفتم که بارسلونا با خرید یک بازیکن به دنبال چیزی فراتر از صرفا کیفیت هایش است اما متاسفانه آن ها کوتینیو را بجایش خریدند. اریکسن ناراحت بود چون تنها بود و ایجنتش کار را خراب کرد. من حتی در این خصوص با رئیس باشگاه تاتنهام نیز صحبت کردم چون از این مزیت بزرگ برای اریکسن باخبر بودم.

 

 

بایرانم درخصوص آینده اریکسن گفت:

من و او هنوز هم در حال صحبت هستیم. من به او گفتم که اگر باشگاه بزرگ تری می خواهد از طریق ایجنتش موفق نخواهد شد و نمی خواهم نام ایجنتش را بگویم چون بازهم به اریکسن آسیب می زند و این باعث شد تا دوران حرفه ای کریستین را خراب کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.