پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شدت مذاکرات برای تمدید اومتیتی

کد خبر : 77974  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 فروردین 1397
بارسلونا و درخواست دستمزد هیجان انگیز

اختصاصی بارسانیوز – با نزدیک شدن به هفته های پایانی فصل جاری بحث تمدید قرارداد ساموئل اومتیتی همچنان به سرانجام نرسیده و درحالی که بارسلونا این تمدید را برای سال مالی جدید خود از تابستان به بعد به صورت رسمی انجام خواهد داد اما هنوز به پیش توافق نرسیده است.

 

جوزپ ویوس سخنگوی باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که در مذاکرات مفصل با نمایندگان ساموئل اومتیتی برای تمدید با او به سر می برند مدافعی که با بند آزاد سازی 60 میلیون یورویی تا 2021 با بارسلونا قرارداد دارد.

 

بارسلونا که تلاش برای تمدید قرارداد ساموئل را از هفته ها قبل آغاز کرد در همان اولین تماس با درخواست دستمزد بالای اومتیتی به حدی مواجه شد که این دستمزد درخواستی او را در کنار لوئیس سوارز و اینیستا در جمع دومین سطح دستمزدی باشگاه پس از مسی قرار می داد که همین عامل به پاسخ منفی باشگاه منجر شد.

 

اوج خبرهای عدم توافق او با بارسلونا جایی مشخص شد که ساموئل در مصاحبه با تلفوت با به کار بردن عبارت "جوکر" به معلوم نبودن سرنوشت تمدیدش اشاره داشت درحالی که پس از فشار رسانه ها مجبور به شادی معنادار پس از گل دوم بارسلونا مقابل رم شد که حتی کیفیت بازی او را نیز تحت تاثیر قرارداد به صورتی که یکی از متهمان شکست 3-0 در المپیکو با عدم موفقیت در مهار ادین ژکو روی گل اول و همچنین گل دوم نام گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.