پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیکنانی که می توانند آخرین بازی هایشان را در بارسلونا انجام دهند

کد خبر : 78046  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 فروردین 1397
بازیکنان در لیست خروج

اختصاصی بارسانیوز – با توجه به مشخص نشدن تکلیف قهرمانی بارسلونا در دو جام داخلی فصل جاری اما اسپورت از لیست خروج پرده برداری کرد و از 8 بازیکنی نام برد که می توانند آخرین بازی هایشان را در بارسلونا تجربه کنند.

 

بارسلونا که خود را برای یکی از دو بازی حساس انتهایی فصل قبل از الکلاسیکوی برگشت مقابل سویا در فینال جام حذفی آماده می کند مجددا با ترکیب اصلی و قدرتمند خود به میدان خواهد رفت و این اتفاق احتمالا تا الکلاسیکو ادامه خواهد داشت اما پس از آن باتوجه به مشخص شدن تکلیف قهرمانی لالیگا، بازیکنانی که در لیست خروج هستند می توانند آخرین بازی های خود را در لباس بارسلونا تجربه کنند.

 

طبق گزارش اسپورت، آندرس اینیستا اگرچه بازیکنی ویزه و خاص برای باشگاه است اما تصمیم او هرچه که باشد هواداران خواهند پذیرفت اما وضعیت برای سایر بازیکنان به گونه ای دیگر است که عده ای مهر خروج را از هواداران دریافت کرده اند و روی برخی دیگر حس دوگانه ای وجود دارد.

 

اینیستا

کاپیتان احساس می کند که دورانش در بارسلونا به سر رسیده بازیکنی که تا به این لحظه 30 جام را با لباس بارسلونا فتح کرده است و حالا پس از قهرمانی های کوپا دل ری و لالیگا به نظر می رسد که هیچ چیز برایش مهم تر از فتح جام جهانی 2018 روسیه پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا نباشد.

 

آندره گومز

گومز که با اشتیاق فراوان به بارسلونا پیوست اما به دلایل متعدد هرگز نتوانست از زیر فشار انتظارات هواداران بارسلونا خارج شود ولی با این حال والورده روی اعتماد خو به او پایدار باقی ماند و به نظر می رسید که هم او و هم باشگاه به پایان همکاری فکر می کنند چون گومز هنوز هم جوان است و می تواند در باشگاهی دیگر به موفقیت برسد و از سوی دیگر گومز برای بقا در تیم ملی به تغییر نیاز دارد.

 

الیکس ویدال

یکی از محتمل ترین خروجی های بارسلونا سرنوشت دوران انریکه برایش در دوران والورده نیز تکرار شد و علی رغم حضورهای مقطعی در تیم اصلی با کنار گذاشته شدن های سریالی از لیست تیم نیز مواجه شد باتوجه به اینکه هم اکنون پست بازی او در دفاع راست و هافبک یا وینگر راست با ترافغیک شدیدی بابت وجود سمدو، روبرتو، دمبله و حتی کوتینیو مواجه است.

 

پاکو آلکاسر

آلکاسر علی رغم کمک به تیم در مواقع لزوم اما مجددا یکی از کم بازی ترین بازیکنان فصل از نظر میزان دقایق بازی است و تنها در نیم فصل نخست بابت مصدومیت مینیسک زانوی لوئیس سوارز و مصدومیت دمبله توانست فرصت بازی به دست اورد و شرایط با بازگشت دمبله و ورود کوتینیو برای او دشوارتر از گذشته شده است باتوجه به اینکه خبر از خریداری شدن گریزمان نیز به گوش می رسد.

 

لوکاس دینیه

لوکاس دینیه به عنوان جانشین آلبا انتظارات را براورده نکرده و باتوجه به خطر بودن جایگاهش در تیم ملی و پیشنهاد هیجان انگیز احتمالی تابستانی از سوی یوونتوس برای حضور در ترکیب اصلی به جای ساندرو می تواند دینیه را از نیوکمپ خارج کند. هم اکنون درخصوص او جای سوال اینجاست که واقعا بازیکنی از تیم دوم قادر به نیمکت نشین بودن برای آلبا و جایگزین شدن دینیه نیست؟

 

نلسون سمدو

او در اولویت لیست خروج نیست چون تازه اولین فصل حضورش در بارسلونا را سپری می کند و حتی دورانی مصدومیت را نیز سپری کرده است و ممکن است در آینده با سبک بارسلونا هماهنگ شود. از سوی دیگر والورده با بازی به او مقابل رم و با جلو بردن روبرتو نشان داد که به او اعتماد دارد.

 

یری مینا

به نظر می رسد که والورده قصد ریسک کردن روی حضور یری مینا را در فصل جدید ندارد و احساس می کند که کارآیی ورمالن بیشتر از مدافع کلمبیایی برای فصل آینده خواهد بود. یری مینا بابت عدم تجربه بازی در اروپا و فاقد ریتم بازی بارسلونا در کنار جوان بودنش می تواند خروج قرضی را تجربه کند.

 

دنیس سوارز

او بازیکنی با خصوصیات بازی بارسلونا است و شخصا با ترک نکردن تیم در پنجره های نقل و انتقالاتی اخیر مصمم به موفقیت در بارسلونا می باشد اما این امکان وجود دارد که در برنامه فصل بعد بسته به چگونگی بسته شدن تیم با ورود آرتور جایی نداشته باشد اگرچه که دنیس تصمیم خود را برای ماندن گرفته است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.