پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جلسه برگزار شده بارسلونا با لنگلت !

کد خبر : 78047  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 فروردین 1397
اسپورت در تضاد با موندو

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که طبق گزارش امروز موندو دیپورتیوو، احتمال پیوستن کلمنت لنگلت مدافع سویا به بارسلونا با شرط بازی در ترکیب اصلی و نپذیرفتن نیمکت نشینی کم است اما اسپورت خبر از برداشته شدن گامی مهم برای این انتقال در تابستان داد.

 

طبق گزارش اسپورت، بارسلونا در مسیر تلاش خود جهت جذب کلمنت لنگلت با جلسه برگزار شده با نمایندگان این مدافع فرانسوی پیشرفت داشته است به صورتی که اسپورت اعلام کرد:

همانطور که در نسخه روز دوشنبه روزنامه خود خبر از توافق مدیران باشگاه و کادرفنی و ارنستو والورده برای خرید لنگلت دادیم، امروز پنجشنبه می توانیم تایید کنیم که در ساعت های گذشته گامی بسیار مهم برای خرید تابستانی این مدافع فرانسوی برداشته شده است.

 

در این هفته جلسه مهمی بین مدیران بارسلونا با نمایندگان لنگلت برای توافق بر سر مفاد قرارداد برگزار شده و کادر فنی و مدیریت باشگاه متقاعد شده اند که لنگلت تمام خصوصیات بازی در بارسلونا را نظیر قدرت بازی سازی از خط دفاع را دارد که از سوی دیگر فصل خوبی را در سویا به ویزه در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده است و می تواند جایگزین خوبی برای پیکه 30 ساله و ورمالن 33 ساله باشد.

 

تقابل در فینال کوپا دل ری

 

بارسلونا و سویا شنبه شب در فینال جام حذفی با هم مصاف خواهند کرد که نمایش کلمنت لنگلت مقابل بارسلونا می تواند از بسیاری از جهات تاثیرگذار باشد.

 

طبق گزارش، کلمنت لنگلت معتقد است که می تواند در بارسلونا برای به دست آوردن فرصت بازی بجنگد موردی که برایش در بارسلونا از نظر میزان بازی بسیار اهمیت دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.