پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا؛ تغییر مسیر اینیستا به سمت چونگ کینگ !

کد خبر : 78049  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 فروردین 1397
در انتظار اعلام رسمی اینیستا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، بارسلونا در انتهای فصل آماده وداع آندرس اینیستا می شود و در حالی که اینیستا هنوز تصمیم خود را اعلام نکرده اما تمام مسیرها به چونگ کینگ منتهی می شود.

 

طبق گزارش مارکا در طول ماه های اخیر چندین باشگاه چینی برای جذب آندرس اینیستا تلاش کرده اند که تیانجین در اولویت قرار داشت و حتی خبر از پیوستن او به هبی چین باشگاهی که ماسکرانو را نیز جذب کرد وجود داشت.

 

اما طبق گزارش مارکا، باشگاه چونگ کینگ به عنوان یکی از تیم های مورد علاقه ظاهر شد که جیانگ لیژانگ رئیس این باشگاه چینی ریاست گرانادا را نیز برعهده دارد که مارکا متوجه شده این رئیس چینی از طریق آژانس بازاریابی ورزشی خود به نام Desports به عنوان یک ابزار برای جذب اینیستا استفاده می کند.

 

این آژانس به مدت چندین سال است کهب ه صورت نزدیک با اینیستا همکاری داشته است که این منجر به سفرهای تجاری اینیستا نیز شده بود و حتی در یکی از این رویدادها اینیستاب ا پیراهن باشگاه چونگ کینگ عکس گرفت.

 

 

طبق گزارش مارکا اگرچه تمام جزئیات مربوط به انتقال اینیستا محرمانه است اما این باشگاه چینی بهترین شانس را برای جذب اینیستا دارد و ورود ستاره ای چون اینیستا اتفاقی بزرگ در زمینه ورزشی و اقتصادی باشگاه در زمینه تجاری است.

 

بنابراین درحالی که همه درانتظار انتقال اینیستا به تیانجین هستند اما مارکا از باشگاهی جدید پرده برداشته است که باید منتظر اعلام رسمی این انتقال بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.