سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اریک گارسیا؛ بازی مقابل دوستانم باعث افتخار است؛ تمرین با پپ فوق العاده بود

کد خبر : 78050  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 فروردین 1397
مصاحبه اسپورت در آستانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان

اختصاصی بارسانیوز – در آستانه تقابل جوانان بارسلونا و منچستر سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان جوانان، اریک گارسیا در کانون توجهات بابت انتقالش از لاماسیا به آکادمی منچستر سیتی قرار دارد.

 

اریک گارسیا که یکی از جنجالی های فرار از لاماسیا بود که خروج او فشار زیادی روی مدیران باشگاه به وجود آورد و از این رو در آستانه تقابل جمعه با هم تیمی های سابق به مصاحبه با اسپورت پرداخت.

 

اریک گارسیا در این خصوص گفت:

ما تا اینجا به سادگی بالا نیامده ایم و از همان مرحله رگوهی با ناپولی و شاختار در برف و سایر دشواری ها مصاف داشتیم و پس از ان در در حذفی با اینتر و لیورپول مواجه شدیم که خوشبختانه در خانه بازی داشتیم ولی بازی های سختی بودند.

 

و حالا علیه بارسلونا؟

این بازی نیز پیچیده خواهد بود. خب هر دو تیم به بازی مالکانه علاقه مند هستیم. بیایید ببینیم که چه اتفاقی می افتد.

 

خب در دو بازی مرحله گروهی بازی کردی و با دو بازی حذفی در مجموع در چهار دیدار فصل جاری به عنوان جوان ترین بازیکن تیم حضور داشته ای که در همه 90 دقیقه کامل حضور داشتی. آیا انتظار داری مقابل بارسلونا خیلی بازی کنی؟

حقیقت این است که هدفم از زمان ورود به منچستر سیتی انجام چند دقیقه بازی در لیگ قهرمانان جوانان بود چون می دانستم اولین فصل حضورم در سیتی است پس از این اتفاق تابحال خیلی خوشحالم. انتظارش را نداشتم چون من متولد 2001 و جوان ترین عضو از تیمی هستم که سایر بازیکنانش متولدین 1998 تا 2000 هستند.

 

در این تورنومنت در پست جدیدی بازی کرده ای

تجربه جدیدی بوده است. من در طول دوران حرف ایم همیشه در پست مدافع میانی بازی کردم اما اگر مربی بازی در پست دیگری را می خواهد باید خودتان را وفق دهید. برای من هم مهم نیست در کجا بازی کنم چون مهم بازی کردن است.

 

در زیر 18 ساله ها در اولین فصل حضورت در سیتی کاپیتان شدی؟

بله و این اتفاقی غیر معمول است که از ان بسیار خوشحالم.

 

تفاوت بازیکنان اسپانا و انگلستان؟

بله تفاوت وجود دارد و در اینجا هم تیمی هایم جدا از داشتن مهارت های کیفی، قدرت بدنی بالایی نیز دارند چیزی که در لاماسیا وجود نداشت. در اینجا حتی کوچک ترین تیم ها هم از قدرت بدنی خود استفده می کنند و شما باید در اینجا مراقب این موضوع باشید. در اینجا مهاجم ها قد بلندتر و قدرتی تر هستند. در بارسلونا از دفاع بازی سازی را آغاز می کردیم اما در اینجا مجبورید گاهی اوقات از روشی دیگر استفاده کنید.

 

تمرین با تیم گواردیولا؟

بله من چندین مرتبه شانس تمرین با تیم اصلی را داشتم و حقیقتا تجربه بسیار خوبی بوده است. همه می دانند که پپ مربی فوق العاده ای و شیوه تمرین اش خیره کننده است.

 

اهداف در اولین فصل حضور در سیتی؟

اولین هدف تلاش برای پیروزی بر بارسلونا برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است

 

احساس مواجهه با هم تیمی های سابق؟

به نوعی سخت است اما در عین حال باعث افتخار خواهد بود. خب اینکه ما به هم رسیده ایم به این معنی است که دوستانم کار خودشان را به خوبی انجام داده اند ولی وقتی درون زمین برویم دیگر دوست نیستیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.