پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی ارباب فینال ها

کد خبر : 78060  |  زمان ارسال : جمعه 31 فروردین 1397
فاتح 6 فینال تک بازی اخیر

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی باشگاه بارسلونا این فرصت را دارد تا هفتمین فینال پیاپی اخیر خود را فتح کند بازیکنی که اصلی ترین شانس آبی اناری ها برای فتح کوپا دل ری 2018 است.

 

بارسلونا با حضور مسی موفق به فتح 14 فینال از 17 فینال با نرخ بالغ بر 82 درصد شده و آبی اناری ها می توانند یک بار دیگر روی نابغه خود حساب ویژه ای باز کنند ستاره ای که مقابل سلتاویگو در بالایدوس کار را از روی نیمکت آغاز کرد تا برای بازی فینال استراحت کرده باشد.

 

مسی در طول 12 سال بازی در تیم اصلی بارسلونا 17 رقابت فینال را با توجه به برگزاری 9 فینال به صورت رفت و برگشت تجربه کرده که فاتح 14 مورد آن بوده است که تنها 3 فینال را از دست داده و در 6 فینال پیاپی تک بازی اخیر خود یعنی بجز سوپر کاپ اسپانیا پیروز بوده و قهرمان شده است. او در 9 فینال رفت و برگشت صاحب 6 پیروزی و 3 شکست شده است.

 

بنابراین مسی با احتساب 8 فینال به صورت تک بازی و 9 فینال به صورت رفت و برگشت یعنی مجموع 18 بازی در مجموع 26 بازی فینال را تجربه کرده است.

 

غیبت مسی در دو فینال نخست

 

نکته جالب اینجاست که مسی در فینال سوپر کاپ اسپانیا در فصل 2005/06 به عنوان بازیکن تیم اصلی مقابل بتیس حضور نداشت چون با نداشتن پاسپورت اسپانیایی در جمع سه سهمیه غیر اروپایی بارسلونا قرار نگرفت و سه سهمیه تیم در ان بازی پر بود تااینکه مسی در سپتامبر 2005 پاسپورت اسپانیایی خود را گرفت.

 

مسی فینال لیگ قهرمانان همین فصل 2005/06 مقابل آرسنال در پاریس را نیز از دست داده بود که غیبت او به دلیل مصدومیتش بود که در 7 مار در جریان تساوی 1-1 با چلسی مصدوم شده بود.

 

اولین فینال

 

مسی اولین فینال خود را در سوپر کاپ رفت و برگشت اسپانیا مقابل اسپانیول در فصل 2006/07 انجام داد و 5 روز بعد فینال سوپر کاپ اروپا مقابل سویا را تجربه کرد.

 

مسی در 17 فینال خود موفق به ثمر رساندن 14 گل و ثبت 6 پاس گل شده است.

 

مسی 4 بار موفق به غلبه بر سویا در فینال ها شده که یک بار در سوپر کاپ اروپا و کوپا دل ری هر دو در وقت اضافه و دو بار در سوپر کاپ اسپانیا شده است و یک بار در سوپر کاپ اروپای 2006/07 در فتح جام ناکام ماند.

 

تیمی که بیشتر از همه مسی را در فینال اذیت کرده رئال مادرید بوده است که دو فینال جام حذفی بوده که مسی موفق به گل زدن هم نشده بود و همچنین شکست در 2 فینال سوپر کاپ اسپانیا.

 

به دنبال فتح جام 31

 

با این حال مسی با فتح 6 فینال اخیر مقابل بیلبائو، یوونتوس، سویا، ریور پلاته، سویا و آلاوس می تواند جام 31 خود را در بارسلونا قبل از فتح لالیگا به عنوان جام شماره 32 کسب کند.

 

اینیستا نیز می تواند در فصل جاری به مانند مسی جام های 31 و 32 خود را در بارسلونا فتح کند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.