پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فیلیپ کوتینیو ناکام بزرگ فینال ها

کد خبر : 78064  |  زمان ارسال : جمعه 31 فروردین 1397
کوتینیو امیدوار است بعد از سال 2011 بتواند جام دیگری کسب کند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت ، فردا شب در ورزشگاه واندا متروپولیتانو فینال کوپا دل ری بین دو تیم بارسلونا و سویا برگزار میشود. فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا امید زیادی دارد که همراه با بارسلونا بتواند اولین جام خود را بعد از گذشت سال ها به دست آورد. کوتینیو ستاره سابق باشگاه لیورپول برای اینکه بتواند جام های بیشتری بدست آورد همانند لوئیز سوارز تصمیم گرفت راهی بارسلونا شود.

 

کوتینیو یکی از بهترین بازیکن های جهان بوده اما در بدست آوردن جام آمار خوبی ندارد. کوتینیو در 3 فینال گذشته که در آن ها حضور داشته شکست خورده است. در سال 2010 زمانی که فیلیپ تنها 18 سال سن داشت و عضو تیم اینتر میلان بود با 2 گل در مقابل اتلتیکو مادرید شکست خوردند. بعد از آن زمانی که راهی لیورپول بود در سال 16-2015 در ورزشگاه ومبلی مقابل منچستر سیتی در ضربات پنالتی شکست خوردند. این پایان ماجرا نیست چرا که در همان سال در فینال لیگ اروپا مقابل سویای رویایی اونای امری با نتیجه 1-3 شکست خوردند.

 

آمار نشان میدهد که کوتینیو ناکام بزرگ فینال ها است. در حال حاضر کوتینیو در قالب بارسلونا این شانس را دارد که در عرض تنها هشت روز 2 جام بزرگ را به دست آورد. کوتینیو از سال 2011 که موفق شدند قهرمان جام اتحادیه شوند دیگر موفق به کسب جام نشده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.