پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: برای دبل باید اول حذفی را فتح کنیم؛ اینیستا حرفی در مورد رفتن نزده است

کد خبر : 78066  |  زمان ارسال : جمعه 31 فروردین 1397
راکیتیچ در کنفرانس قبل از فینال حذفی

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در فینال جام حذفی فرداشب مقابل سویا در واندامتروپولیتانو صف آرایی خواهد کرده که راکیتیچ در کنفرانس قبل از بازی حاضر شد.

 

راکیتیچ گفت:

هر بازی داستان خودش را دارد و باید بازی لیگ مقابل آن ها را فراموش کنیم اما می شود ان بازی را آنالیز کرد ولی این یک فینال است و همه چیز در ان متفاوت می شود.ما می خواهیم به تاریخ سازی ادامه دهیم و مقابل یکی از بهترین تیم ها بازی داریم.

 

فتح چهارمین قهرمانی پیاپی؟

ما تنها باید روی ارائه بهترین بازی خودمان تمرکز کنیم و سایر چیزها را فراموش کنیم.

 

خروج اینیستا؟

من به یاد نمی اورم که اینیستا حرف از رفتن زده باشد و من به عنوان یک دوست بزرگ برایم حامی اش هستم و لازم نیست در موردش بیشتر از این حرف بزنیم تا زمانی که خودش چیزی نگفته است.

 

دو قهرمانی فصل؟

برای بردن دبل باید اولین ان را کسب کنید تا با عنوان دومی بتوانید دبل کنید و ما با این تفکر به مادرید می رویم. درست است که از لیگ قهرمانان حذف شده ایم اما اگر فصل را با دو عنوان قهرمانی به پایان برسانیم می تواند عالی باشد. ما باید از گذشته درس بگیریم.

 

رئال در لیگ قهرمانان؟

آن ها برای جام خودشان تلاش می کنند و ما هم برای جام های خودمان

 

غیبت بابت عمل انگشت شکسته؟

خب این دوری از میادین برایم خوب نبود چون من همیشه می خواهیم که بازی کنم و من مجبور شدم تا به بیمارستان بروم ولی واقعا از دست دادن تمرین و روندوهایش را دوست ندارم. من دوست داشتم بازی کنم ولی دو بازی را از دست دادم و واقعا از تماشای بازی در خانه عصبی می شوم و حالا به لطف پزشکان توانستم برگردم.

 

مصاف با تیم سابق؟

من مجبور نیستم که دوباره تکرار کنم که حس سویلی بودن را دارم و همه می دانند که اگر بارسلونا در فینال نبود دوست داشتم که آن ها قهرمان شوند اما پیش از این به ان ها گفته ام که باید برای قهرماننی یکسال دیگر منتظر بمانند. الان هواداران سویا می دانند که اگر فردا مجبور باشم دست دیگرم را نیز بشکنم این کار را برای بارسلونا می کنم.

 

انگیزه بیشتر سویا؟

هرکسی همه تلاشش را می کند تا در فینال باشد و من فکر نمی کنم شور و اشتیاق آن ها از ما بابت بردن جام در سه سال اخیر توسط ما بیشتر باشد. این چهارمین قهرمانی پیاپی ما خواهد بود و ما نمی خواهیم روند را از دست بدهیم. طبیعی است که ان ها مدتی است که در فینال حذفی نبوده اند اما ما می خواهیم این جام را فتح کنیم.

 

بهترین فصل دوران حرفه ای؟

نمی دانم که اینگونه هست یا نه  و ترجیح می دهم دیگران بگویند. اعتماد به نفس بالایی دارم و تنها 30 سالم است و می خواهم هواداران را خوشحال کنم. احساس می کنم بهتر از همیشه هستم

 

سیلسن دروازبان تیم؟

او هم مثل همه دوست دارد تا در همه بازی ها حضور داشته باشد و بیشتر بازی کند اما مارک از نظر من بهترین دروازبان جهان است و ما از داشتن سیلسن هم خوش شانسیم چون دروازبان تیم ملی هلند است و او این را در نیمه نهایی مقابل والنسیا اثبات کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.