پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: مقابل رم دفاع نکردیم؛ اگر قهرمان حذفی نشویم؟

کد خبر : 78068  |  زمان ارسال : جمعه 31 فروردین 1397
کنفرانس والورده در حاشیه حذف از لیگ قهرمانان

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود درخصوص دیدار فینال جام حذفی اسپانیا حضور داشت اما شکست مقابل رم و حذف از لیگ قهرمانان هنوز برای هواداران و رسانه ها قابل هضم نیست.

 

ارنستو والورده که پس از حذف اصلی ترین مقصر بابت دفاع مقابل رم و تعویض گومز برای حفظ شکست 2-0 برای صعود شناخته شد در این خصوص پاسخ داد:

این صحت ندارد.ما برای دفاع کردن و حفظ نتیجه به رم نرفته بودیم. رم خیلی خوب بازی کرد و خیلی روی ما پرس انجام داد. ما هرگز قصد دفاع کردن نداشتیم.

 

اگر بارسلونا قهرمان نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

خورشید همیشه از شرق طلوع می کند و در غرب غروب اما در فوتبال چیزی به نام همیشه وجود ندارد و شما نمی توانید چیزی را از قبل پیشبینی کنید. برای بردن باید راه حل های زیادی داشته باشید و این چیزی است که باید در فینال به آن بیاندیشید. به تنها چیزی که نمی توانید فکر کنید این است که از هم اکنون برنده هستید یا اینکه الان سویا را برده ایم، اینکه می گویید لالیگا را برده ایم درحالی که هنوز اتفاقی رخ نداده است وقتی که فردا قهرمان شویم به جشن گرفتن فکر می کنیم نه از الان. بزرگ ترین مثال می تواند اتفاق بازی با رم باشد که قبل از بازی از حضور ما در نیمه نهایی صحبت می شد اما نشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.