سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: آماده بودیم؛ همه منتظر تصمیم اینیستا هستیم !

کد خبر : 78102  |  زمان ارسال : یکشنبه 2 اردیبهشت 1397
ارنستو در کنفرانس پس از بازی

اختصاصی بارسانیوز – در حالی که اوضاع و احوال و اتفاقات فینال حذفی از خداحافظی اینیستا در رسانه های خبری حکایت داشته اما هنوز تصمیم اینیستا معلوم نیست و والورده از انتظار برای تصمیم کاپیتان خبر داد.

 

برد پرگل؟

من احساس خوبی دارم، وقتی که با تیمی فوق العاده تورنومنتی را از می دهید همیشه جای ناامیدی و تاسف وجود دارد که این در لیگ قهرمانان برایمان رخ داد اما امروز فرصت دیگری برای اثبات خودمان داشتیم.

خب در ابتدای بازی آن ها عقب کشیدند و یک گل زدیم و پس از آن جلو کشیدند و به ما فضا دادند و توانستیم گل های بیشتری بزنیم. تیمم آماده این بازی بود و عالی کار کرد و از همان ابتدای بازی از نظر دهنی آماده بودیم حالا باید لالیگا را فتح کنیم. من از فتح این جام و خوشحال کردن هوادارانمان خوشحالم

 

درخشش اینیستا؟

او بازی فوق العاده ای داشت و دیدن بازی او در کنار مسی زیباست. من چندین بار از درخشش او رنج برده ام... او چیزهای دشوار را آسان می کند، او برای لذت بردن بازی می کند و امروز موفق به گلزنی شد و از تماشای بازی هایش لذت بخش است.

 

 

خداحافظی کاپیتان؟

ما می خواهیم ببینیم که درخصوص اینیستا چه اتفاقی می افتد، او تنها کسی است که باید تصمیم بگیرد

 

آینده من؟

نمی دانم چه بگویم چون چیز زیادی در مورد چیزهایی که گفته می شود نمی دانم. در تیم های بزرگ همیشه اینگونه مسایل اتفاق می افتد چون چون محکوم به پیروزی هستیم ولی من مشکلی ندارم.

 

سیلسن؟

او در جام حذفی فراتر از عالی بود و وقتی به عقب می نگرم بازی او را مقابل والنسیا به یاد می آورم باتوجه به اینکه این عملکرد در شرایطی است که مدام بازی نمی کند.

 

سوت هواداران؟

یک ماجرای تکراری و سوالی تکراری

 

والورده در ادامه گفت:

فوتبال تنها یک لحظه دشوار نیست. ما در خیلی از بازی ها خوب کار کردیم که در برخی بازی ها هم در فرم خوبی نبودیم اما ثابت کردیم که تیم قدرتمندی هستیم

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.