پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف ادن هازارد در مورد بازی با بارسلونا در لیگ قهرمانان

کد خبر : 78128  |  زمان ارسال : یکشنبه 2 اردیبهشت 1397
بارسلونا و چلسی در مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که در مجموع دور رفت و برگشت , کاتالان ها با نتیجه 4-1 پیروز و به دور بعد صعود کردند . هازارد اعتراف کرد از عملکردش راضی نیست .

اختصاصی بارسا نیوز - بازیکن بلژیکی چلسی یکی از مردان کلیدی این تیم در قهرمانی فصل گذشته آبی ها در لیگ برتر جزیره بود اما او برابر بارسلونا برای صعود تیمش کار خاصی نکرد .

 

هازارد گفت :

این خوب نیست , من ابتدای فصل مصدوم شدم و بازگشت ( به فرم قبلی ) پس از آن آسان نبود . من پس از آن 2 ماه اول را خوب کار کردم اما وقتی که تیم در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا به من نیاز داشت , من عملکرد خوبی نداشتم .

 

وقتی برنده نیستیم , نمیتوانم خوشحال باشم , ما الان در لیگ پنجم هستیم و ما در لیگ قهرمانان بعدی حضور نداریم . ما در جام اتحادیه برنده نشدیم بنابراین فصل بدی است . من میتوانم 50 گل بزنم اما اهمیتی ندارد - مهمترین چیز در فوتبال کسب عناوین تیمی است .

 

با تمام این صحبت ها اما هازارد میگوید هنوز چلسی میتواند یک فصل خوب داشته باشد :

خوشبختانه ما هنوز در جام حذفی ( FA Cup ) هستیم و  بنابراین من میخواهم همه ی توانم را برای قهرمانی در این جام بگذارم . من از نتایج ناامید شده ام . فکر میکنم که بازی های خوبی در این فصل انجام دادیم اما من از چگونگی بازی هایم خوشحال نیستم . الان سعی میکنم نگاه من رو به جلو باشد و به هفته های آینده . خواهیم دید .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.