پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توضیح شکست برابر رم سخت تر شده است

کد خبر : 78144  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 اردیبهشت 1397
پس از نمایش تیم در فینال برابر سویا اتفاق افتاد . توضیح شکست برابر رم سخت تر از همیشه !

اختصاصی بارسا نیوز - مارکا گزارش داد , ارنستو والورده در حالی به مصاف برابر سویا در فینال کوپا دل ری رفت که فشار بزرگی را پس از افتضاح برابر رم بر روی شانه های خود احساس میکرد اما بازی که بارسلونا برابر سویا کرد حتی باعث شد تا فهمیدن اتفاقات بازی با رم پیچیده تر و دشوار تر از قبل شود .

 

پیش از بازی شنبه , از نگاه مدیران بارسلونا , والورده یک گناهکار بود و بازیکنان نیز احساس میکردند که تاکتیک های مربی اشتباه بوده است . اما موندو دپورتیوو تیتر زد که حالا زمان سرزنش نیست .

 

وقتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سویا از ارنستو والورده در مورد سرزنش شدن توسط مدیران بارسلونا سوال شد گفت که شکست در باشگاه های بزرگ , پیامدهای بزرگی دارد ( حتی شاید اخراج ) . او سعی کرد زبان خود را نگه دارد و چیزی نگوید اما جدیت او در بیان این مطلب , خود بیانگر همه چیز بود .

 

مطمئنا چیزهای زیادی وجود دارد , اما سرمربی بارسلونا سعی در تغییر این صفحه دارد . نمایشگر ورزشگاه واندا که میزبان بازی فینال بود , نتیجه 5-0 را نشان میداد درحالی که 12 روز قبل آنها یک اتفاق ناگوار را تجربه کرده بودند .

 

 

تغییر 180 درجه ای بارسلونا در بازی با سویا نسبت به بازی یک چهارم نهایی برابر آ.اس رم , حذف از لیگ قهرمانان را غیرقابل درک میکند . این را نمیتوان فقط با تغییر کوتینیو توضیح داد .

 

 

در هیئت مدیره بارسلونا آنها هنوز به بازی با آ.اس رم فکر میکنند . در حقیقت بارتومئو همچنان به فکر تغییرات در بخش مدیریت ورزشی است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.