پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رقیب بزرگ بارسلونا در راه جذب لنگلت

کد خبر : 78156  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 اردیبهشت 1397
چالش حضور در ترکیب اصلی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، کلمنت لنگلت مدافع فرانسوی موفق فصل جاری سویا در 22 سالگی باشگاه های بزرگ متعددی را به دنبال جذب خود در تابستان پیش رو می بیند و درحالی که بارسلونا به جذب او علاقه مند است آخرین باشگاه بزرگی که در صف خرید او ورود کرده منچستر یونایتد است.

 

طبق گزارش، باشگاه منچستر یونایتد به واسطه علاقه ژوزه مورینیو به کلمنت لنگلت مشتاق خرید این مدافع فرانسوی جوان است چون شیاطین سرخ قصد تقویت خط دفاعی خود را دارند و گزینه اول آن ها لنگلتی می باشد که در منچستر در فصل جاری لیگ قهرمانان به دست او و هم تیمی هایش از رقابت ها کنار رفت.

 

طبق گزارش رسانه های انگلیسی، باشگاه منچستر یونایتد چندین نماینده خود را برای دیدن بازی های پایانی فصل سویا راهی اسپانیا کرده است و آقای خاص از عملکرد مدافعان خود به ویژه فیل جونز و روخو در فصل جاری رضایت نداشته است و از این پیشنهاد شیاطین سرخ به لنگلت هم از نظر ورزشی و هم از نظر اقتصادی جذاب است که از نظر ورزشی تضمین حضور در ترکیب اصلی را به او ارائه داده اند.

 

اما اسپورت چند روز قبل بود که خبر از ملاقات نمایندگان لنگلت با باشگاه بارسلونا را منتشر کرد که این مدافع دارانی بند آزاد سازی 30 میلیون یورویی می باشد و درحالی که لنگلت علاقه مند برای پوشیدن پیراهن بارسلونا است اما نسبت به میان و دقایق حضورش در بازی ها نگرانی دارد موضوعی که برایش در منچستر یونایتد فراهم می باشد اما در بارسلونا با وجود اومتیتی و پیکه دشوار است.

 

بنابراین لنگلت در صورتی هدف اصلی بارسلونا خواهد بود که اومتیتی قرارداد خود را تمدید نکند.

 

تصمیم پس از فینال حذفی

 

طبق گزارش اسپورت، پس از فینال جام حذفی مذاکرات واقعی برای تصمیم نهایی لنگلت برنامه ریزی شده است و او احتمالا تا هفته های آتی و تا قبل از آغاز جام جهانی تصمیم خواهد گرفت که بارسلونا نسبت به رابطه خوب نقل و انتقالاتی با سویا در سال های اخیر امیدوار است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.