پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تکرار لالیگا پس از 20 سال با رکورد اختلاف امتیازی با رئال ! (+ اینفوگرافی)

کد خبر : 78176  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397
یک امتیاز تا قهرمانی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا با 15 امتیاز اختلاف با رئال مادرید می تواند اولین تیم اسپانیایی قهرمان لالیگا در مکانیزم 38 بازی لالیگا شود.

 

بارسلونا در حالی در آستانه قهرمانی لالیگا قرار دارد که با کسب یک امتیاز دیگر باتوجه به برتری بازی های رودرو مقابل اتلتیکو مادرید و 11 امتیاز اختلاف فعلی قهرمان خواهد شد تا با کسب قهرمانی 4 هفته زودتر از اتمام لیگ پس از سال 1998 مجددا به این افتخار دست یابد.

 

بارسلونا در آستانه قهرمانی 25 خود در لیگ اسپانیا برای هفتمین بار در 10 فصل اخیر لالیگا را فتح خواهد کرد که در کنار ان فاتح 6 عنوان قهرمانی کوپا دل ری نیز بوده است عناوینی که رئال مادرید تنها دو بار در لالیگا و دو بار در جام حذفی موفق به فتحش شده است.

 

مسی و اینیستا در راه فتح نهمین قهرمانی لالیگا بالاتر از ژاوی با 8 عنوان قهرمانی رکورددار خواهند شد که بارسلونا پس از 20 سال می تواند مجددا 4 هفته تا انتهای لیگ قهرمان شود که اخرین بار در زمان هدات بارسلونا توسط فن خال رخ داده بود.

 

 

بهترین رکورد در فصل 1973/74 دراختیار بارسلونای یوهان کرایوف و رینوس میشل است که 5 هفته تا اتمام لیگ عنوان قهرمانی کسب شده بود.

 

دو عنوان قهرامی دیگر لالیگا تا 4 هفته تا اتمام دیگر به فصول 1984/85 و 1991/90 باز می گردد.

 

فرصت طلایی فتح لالیگا بدون شکست

 

بارسلونا می تواند برای اولین بار در فرمت 38 تیمی بودن لالیگا موفق به اتمام فصل بدون شکست شود که پیش از این بیلبائو در فصل 1929/30 و رئال در فصل 1931/32 البته در فرمت 18 بازی موفق به انجام این کار شوند.

 

در فصل جاری نیز هیچ تیمی موفق به انجام این کار در لیگ داخلی خود نشده است و والورده می تواند این کار بزرگ را در فصل جاری انجام دهد که در حال حاضر رکورد لالیگایی با 40 بازی دراختیار بارسلونا با احتساب 7 بازی انتهای فصل گذشته است.

 

رکورد اختلاف امتیازی با رئال

 

در حال حاضر بارسلونا با 83 امتیاز با کسب هر 15 امتیاز پیش رو باتوجه به درپیش بودن الکلاسیکو می تواند با 98 امتیاز اختلاف خود را با رئال به 18 امتیاز و حتی بیشتر هم برساند که این برای اولین بار است که رقم می خورد چون بیشترین اختلاف به فصل 1984/85 باز می گردد که تیم تری ونبلز با 17 امتیاز اختلاف نسبت به رئال قهرمان شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.