پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 ستاره تیم جوانان که می توانند به تیم اصلی راه یابند

کد خبر : 78187  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397
ستاره های آکادمی

اختصاصی بارسانیوز – با قهرمانی جوانان بارسلونا در لیگ جوانان اروپا یک بار دیگر توجه رسانه ها به لاماسیا جلب شده تا بازیکنان تیم بیش از پیش مورد بررسی قرار بگیرند.

 

در ماه های فرار ستاره های لاماسیا به مقصد باشگاه های انگلسی، المانی و فرانسوی با توجه به دستمزد بیشتر و آینده ورزشی روشن تر اما لاماسیا همچنان با قدرت ادامه می دهد و تیم جوانان برای دومین بار در 5 دوره اخیر فاتح اروپا شد.

 

اما مارکا در گزارشی به بررسی 5 بازیکنی پرداخت که می توانند به تیم اصلی بارسلونا اضافه شوند

 

ایناکی پنا ؛ دروازبان 19 ساله

 

 

ایناکی پس از غلبه بر مصدومیتش از ناحیه زانو به عنوان دروازبان به بالاترین سطح خود بازگشت و در مسیر تبدیل شدن به سنگربان اصلی تیم دوم قرار دارد. ایناکی همچنین دروازبان تیم ملی زیر 19 ساله های اسپانیا نیز است و اعتماد مربیان تیم ملی را دراختیار دارد. عملکرد او در نیمه نهایی مقابل منچستر سیتی با سیو دقایق آخرش بابت جلوگیری از گل تساوی حریف در راه صعود به فینال و کسب قهرمانی کلیدی بود. ایناکی تاکنون چندین مرتبه شانس تمرین با تراشتگن و سیلسن را به دست آورده است.

 

متئو موری؛ مدافع راست 18 ساله

 

 

موری در تابستان گذشته بابت پیشنهاداتیکه داشت در آستانه ترک لاماسیا قرار گرفته بود اما درنهایت تصمیم به ماندن گرفت. بایرن مونیخ بسیار نزدیک به متئو موری شده بازیکنی که علی رغم نقش تدافعی گل های زیادی را به ثمر می رساند. سرعت و پتانسیل او برای بازی در دفاع راست او را کاندیدای حضور در تیم اصلی کرده است.

 

خوان میراندا؛ مدافع چپ 18 ساله

 

 

این مدافع چپ مستعد فرصت حضور در تیم دوم بارسلونا را داشته است و او یکی از بازیکنان وعده داده شده برای حضور در تیم اصلی است که مدیران و مربیان تیم اصلی درخصوص چگونگی رساندن او به تیم اصلی در حال بررسی هستند. توانایی او برای بازی در هدو جناح و شوت های قدرتمندش برخی از ویژگی های بارز اوست که توانست اولین بازی خود در تیم اصلی را در فصل جاری در سوپر جام کاتالونیا مقابل اسپانیول در لیدا انجام دهد.

 

کارلس پرز؛ وینگر راست 20 ساله

 

 

او در نخستین بازی خود در تیم دوم بسیار چشمگیر عمل کرد چون با ثبت هت تریک وجب پیروزی تیمش شد. سرعت فوق العاده اش در کنار شوت های عالی با هر دو پا او را به بازیکنی قابت در تیم دوم تبدیل کرده که توانست در 9 بازی در لیگ جوانان اروپا 7 گل به ثمر برساند.

 

آبل رویز؛ مهاجم 18 ساله

 

 

او نیز خودش را به یکی از بازیکنان اصلی تیم دوم تبدیل کرده که یکی از باتجربه ترین بازیکنان حاضر در تیم جوانان بود. او کاپیتان تیم ملی زیر 17 سال اسپانیا بوده که موفق به کب نایب قهرمانی در جام جهانی سال گذشته شد که پس از آن به تیم زیر 19 ساله ها پیوست و به زودی به تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا اضافه خواهد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.