پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تلاش اینتر برای کاهش قیمت رافینیا

کد خبر : 78217  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397
اینتر رافینیا را با قیمت کمتری می خواهد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، اینتر میلان قصد جذب رافینیا و ادامه همکاری او را در میلان دارد اما سرمایه گذاری 35 میلیون یورویی ثابت به اضافه 5 میلیون یورو متغیر را باتوجه به وضعیت اقتصادی خود گران می بیند و از این رو سعی خواهد کرد تا هزینه انتقال را کاهش دهد.

 

اینتر نسبت به ادامه حضور رافینیا باتوجه به کیفیتش در 25 سالگی متقاعد شده اما هزینه این انتقال از نظر اقتصادی اجازه چنین سرمایه گذاری را به آن ها نمی دهد و از این رو می خواهند تا حد امکان از مبلغ بکاهند.

 

پیرو آشیلیو مدیر ورزشی اینتر دوست آریدو برایدا مدیر بین الملل باشگاه بارسلونا است که قصد دارد طی چند روز آینده تماسی را در این خصوص برقرار کند. اینتر قصد دارد تا با ادعای رضایت رافینیا برای ادامه کار در اینتر و تاکید روی تصمیم شخصی رافینیا برای ترک بارسلونا به جهت از دست ندادن اردوی تیم ملی برای جام جهانی از قیمت بکاهد و همچنین این ادعا که اینتر خبری از سایر پیشنهادات رسیده برای رافینیا آگاه نیست.

 

طبق گزارش خرید رافینیا به شرط صعود اینتر به لیگ قهرمانان بوده که در حال حاضر با قرار داشتن در رتبه پنجم مجوز صعود را کسب نکرده اند.  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.