پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیام بازیکنان بارسلونا به گریزمان از طریق واتس آپ !

کد خبر : 78223  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397
هرچه زودتر

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت در نسخه امروز خود با روی جلد بردن آنتوان گریزمان از ترغیب کردن او برای پیوستن به بارسلونا توسط بازیکنان کلیدی تیم تیتر زد و از روش جدید باشگاه برای ورود به مذاکرات با انتوان خبر داد.

 

طبق جلد روزنامه اسپورت، بازیکنان شاخص بارسلونا پیامی را برای آنتوان گریزمان جهت تسریع بخشیدن به روند انتقال ارسال کرده اند تا هرچه زودتر راهی نیوکمپ شود.

 

در این گزارش عنوان شده است که بارسلونا علی رغم بند آزاد سازی 100 میلیون یورویی این مهاجم فرانسوی، نگران افزایش قیمت خرید آنتوان گریزمان با ورود و پیشنهادات بزرگتر سایر تیم ها است که منجر به درخواست مبلغی بیشتر توسط گریزمان شود که تنها راه نجات رضایت شخصی گریزمان خواهد بود.

 

 

آنتوان گریزمان پیش از این رسما از مشخص شدن سرنوشت انتقالش تا قبل از آغاز جام جهانی سخن گفته بود و طبق گزارش های منتشر شده بارسلونا بیشترین شانس را برای جذب او باتوجه به نشست بارتومئو با خاهور و خانواده اش خواهد داشت.

 

طبق گزارش اومتیتی اصلی ترین و بزرگ ترین حامی ورود گریزمان است و معتقد است او تاثیری فوری روی عملکرد تیم خواهد گذاشت بازیکنی که می تواند در سه پست به بارسلونا کمک کند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.