پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مذاکره واتفورد با بارسلونا برای دلوفئو

کد خبر : 78224  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397
قرض یا دائم فرقی نمی کند

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، باشگاه واتفورد تصمیم خود را برای ادامه حضور جرارد دلوفئو گرفته و مربی در کنار کادر مدیریتی باشگاه واتفورد با رضایت از عملکرد جرارد در نیم فصل دوم قصد دارند تا او را همچنان در تیم خود داشته باشند که البته می دانند این به رضایت دلوفئو برای باقی ماندن در واتفورد بستگی دارد و از سوی دیگر باتوجه به احتمال بالا بودن رقم انتقال برای ادامه حضور قرضی اش مشکلی نخواهند داشت.

 

جرارد پس از اینکه نتوانست از فرصت های بازی در نیم فصل نخست استفاده کند پس از عملکرد ضعیف در یکی از دیدارهای جام حذفی به صورت کامل از لیست برنامه های والورده کنار رفت تا در ژانویه مجبور به ترک تیم برای انجام بازی شود.

 

دلوفئو در تابستان گذشته به شرط اعمال بند آزاد سازی پایین 20 میلیون یورویی طی قراردادی فقط دو ساله به بارسلونا پیوسته بود تا در صورت نیاز به راحتی باشگاه را با پرداخت بند آزاد سازی اش ترک کند.

 

طبق گزارش، بارسلونا قصد دارد تا قرارداد دلوفئو را که تا 2019 اعتبار دارد افزایش دهد تا بند آزاد سازی اش به 25 میلیون افزایش یابد که واتفورد پیگیر نتیجه اوضاع جرارد در بارسلونا است تا بتوانند او را جذب کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.