پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مبارزه بزرگ بارسلونا برای فابیان رویز

کد خبر : 78240  |  زمان ارسال : جمعه 7 اردیبهشت 1397
علاقه زیاد در کنار علاقه های بزرگ !

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، سریال لینک شدن بارسلونا به رئال بتیس از تابستان گذشته به دنی سبایوس تا تابستان پیش رو با علاقه به جذب فابیان رویز ادامه خواهد داشت که شباهت های زیادی بین بازی این دو وجود دارد و از زمان شکست خوردن بارسلونا مقابل رئال در پروژه خرید سبایوس، پروژه جذب فابیان رویز همچنان در دستور کار مدیران بارسلونا قرار دارد.

 

فابیان به دلیل نیروی جوانی، کیفیت و سبک بازی در کنار قدرت بدنی با قد بلند خود باتوجه به پیشرفت چشمگیر در رئال بتیس بارسلونایی را به دنبال جذب خود می بیند که آبی اناری ها باید برای جذب او مبارزه بزرگی را پیروز شود.

 

هم اکنون موضوع جذب فابیان رویز 22 ساله با پرداخت شدن 4 میلیون یورو برای اعمال بند خرید تابستانی آرتور 21 ساله درتضاد است که بارسلونا تنها تا 15 جولای برای پرداخت 26 میلیون یوروی باقی مانده برای آرتور فرصت خواهد داشت که در غیر اینصورت ژانویه 2019 به بارسلونا خواهد پیوست و باید دید که نظر کادر فنی و شخص ارنستو والورده چه خواهد بود که این سرمربی برای فتح لیگ قهرمانان تحت فشار است و خواهد بود.

 

باتوجه به قد بلندتر و قدرت بدنی بیشتر فابیان رویز به نظر می رسد که والورده به بازیکنان با اینگونه خصوصیت ها باتوجه به خرید پائولینیو و اعتماد به گومز علاقه مند تر است اما هنوز چیزی مشخص نیست و در مدیران بارسلونا نیز برخی از جذب هر دو حمایت می کنند.

 

جنگ بزرگ

 

طبق گزارش، فابیان رویز تنها بارسلونا را به دنبال خود نمی بیند و باشگاه های دیگری چون رئال مادرید نیز به دنبال او هستند که رئالی ها پیش از این فابیان را مورد بررسی قرار داده اند و به او به عنوان جایگزینی برای مودریج یا کروس می نگرند تا به این دو ستاره در طول فصل استراحت برسد.

 

طبق گزارش یوونتوس و مونچی مدیر ورزشی رم نیز به فابیان علاقه مند می باشند البته اگر بتوانند در رقابت با دو غول اسپانیایی بند آزاد سازی 2 برابر شده او به ارزش 30 میلیون یورو را بپردازند.

 

درحالی که فابیان این شانس را خواهد داشت تا در فصل آینده با بتیس در لیگ اروپا بجنگد اما فرصت حضور در لیگ قهرمانان را رد نخواهد کرد و نزدیکان او از علاقه اش برای بازی در بارسلونا خبر می دهند اما او گزینه های دیگر را نیز رد نخواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.