پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو: بدون شک با والورده ادامه می دهیم

کد خبر : 78245  |  زمان ارسال : جمعه 7 اردیبهشت 1397
رئیس شایعات را رد کرد

اختصاصی بارسانیوز – پس از گزارش هایی مبنی بر عدم حمایت کامل از ارنستو والورده توسط هیئت مدیره باشگاه بارسلونا به ویژه افزایش فشار روی سرمربی برای فتح کوپا دل ری، بارتومئو در گفت و گو با کادنا سر این موضوع را تکذیب کرد.

 

جوزپ ماریا بارتومئو با دروغ توصیف کردن در خطر بودن جایگاه ارنستو والورده گفت:

در خظر قرار داشتن موقعیت ارنستو والورده دروغ است چون او در اولین سال حضوور خود در بارسلونا است و پروژه خودش را تازه آغاز کرده و ما از او بسیار راضی هستیم و به صورت منظم با هم در ارتباط و مذاکره هستیم و اینگونه مسایل در مطبوعات طبیعی است.

 

پس از آنچه که در تابستان رخ داد هیچ کس شکی درخصوص توانایی والورده ندارد. ما همه بابت رم متاف و ناراحتیم و مجبور بودیم شکست تیم را از نزدیک ببینیم اما هیچ کس پس از این شکست درخصوص ادامه همکاری با والورده شکی نداشت و هیچ کس درخصوص موفقیت این پروژه شکی ندارد. اگر دو جام در این فصل بگیریم عالی خواهد بود که به آن نزدیکیم و این هشتمین دبل باشگاه خواهد بود و هیچ ارتباطی با آنچه که رئال انجام می دهد ندارد.  

 

در فینال حذفی شگفت زده شدیم و این نشان میزان اهمیت ما به این جام باتوجه به نحوه بازی تیم بود و دیدیم که چه تیم قدرتمندی داریم. در لالیگا تنها یک امتیاز تاق هرمانی فاصله داریم و کسب دوگانه یک رویاست به ویژه با فصلی که داشتیم و والورده توانست تیم را تغییر دهد و پس از خروج نیمار مجبور بودیم تا به تلاش خود ادامه دهیم. در لالیگا عالی بوده ایم اما در رم غافلگیر شدیم و بابت تاسف ما شد چون ما به دنبال فتح تمامی جام ها بودیم. به هر حال تیم پس از آن باخت خودش را پیدا کرد و حالا به دنبال ثبت قهرمانی لالیگاست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.