سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو: نیمار والورده را مجبور به تغییر سبک کرد !

کد خبر : 78246  |  زمان ارسال : جمعه 7 اردیبهشت 1397
رئیس باشگاه در حمایت از والورده

اختصاصی بارسانیوز ارنستو والورده که در فصل جاری حس دوگانه ای را در هواداران بارسلونا بابت ارائه نکردن بازی زیبا و چشم نواز موردانتظارشان ایجاد کرده از نظر بارتومئو در کار خود موفق عمل کرد چون توانست بحران خروج نیمار را مدیریت کند.

 

بارتومئو در گفت و گو با رادیو کادنا سر درخصوص خروج نیمار گفت:

سبک مسئله مهمی است که ما در خصوصش نگرانی داریم. ما در تابستان گذشته تغییراتی داشتیم و نیمار ازتیم جدا شدو دیگر مثلثی وجود نداشت و عملکرد والورده از این نظر تماشایی بوده که با خروج نیمار مجبور شد تا تیمش را بر اساس داشته هایش و بازیکنان جدید هماهنگ کند و روش را تغییر دهد و من پیشبینی می کنم که فصل آینده تمامی جام ها را کسب کنیم.

 

این صحت دارد که درحال حاضر بازیکنان بیشتر بازی گروهی دارند و به هم نزدیکتر هستند و به فلسفه باشگاه نزدیک تر شده اند (اشاره به مستقیم نبودن بازی برخلاف دوران انریکه). ما والورده را به عنوان یک مربی هوشمند که توانسته تیم را به خوبی مدیریت کند دوست داریم.

 

قهرمانی های رئال در لیگ قهرمانان؟

دبل قهرمانی هنوز هم بسیار بااهمیت دارد و هدف اصلی هر تیمی در ابتدای فصل فتح لالیگاست و ما هم از ابتدای فصل در لالیگا شکست نخورده ایم که البت شکست ناپذیری هدف نبود اما چیز شگفت انگیزی بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.