پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: برای اینیستا جایگزینی وجود ندارد؛ هرچه زودتر لالیگا را فتح می کنیم

کد خبر : 78288  |  زمان ارسال : شنبه 8 اردیبهشت 1397
من هم از اینیستا نکاتی را آموختم

اختصاصی بارسانیوز ارنستو والورده و شاگردانش فرداشب در ریازور فرصت فتح جام حذفی را خواهند داشت که والورده در اولین بازی پس از اعلام خداحافظی آندرس اینیستا می تواند دومین جام فصل را نیز رسمی کند.

 

والورده در کنفرانس خود گفت:

ما می خواهیم بهترین باشیم و برای این قهرمانی از روز اول کار و تلاش کردیم و باید این گام مهم را برداریم و گزینه های مختلفی برای تثبیت قهرمانی داریم اما اگر بتوانیم در بازی فردا قهرمان شویم خب همین کار را خواهیم کرد. وقتی که قهرمان می شوید ممکن است ساده به نظر برسد اما روزهای زیادی را پشت سر گذاشته ایم و بسیاری از بازی ها را انجام داده ایم و برای فتح لالیگا هیجان زده هستیم.

 

خروج اینیستا؟

درست است که ما پیش از اعلام تصمیم با هم حرف زده ایم اما این موضوعی خصوصی بین بازیکن و مربیان است. بهتر است خودمان را گول نزنیم، اینیستا غیر قابل جایگزین است و وقتی چنین کیفیتی از تیم می رود باید به دنبال ایجاد تعادل دیگری در تیم باشید. آنچه که اینیستا به تیم می دهدف بازیکن دیگری نمی تواند انجامش دهد.

 

فکرش را می کردید که اینگونه لالیگا را فتح کنید؟

خب هر یک شرایط خودش را دارد. جام های گذشته با اختلاف امتیازی کمی فتح شدند. بردن همینگونه است که شما در موردش نمی توانید فکر کنید اما هنوز کار ما تمام نشده است. همه برای جام تلاش کرده اند و من هم به عنوان مربی باید برای فتح لیگ و هر جامی بجنگم ومن اولین کسی هم نیستم که موفق به فتحش می شوم. بازیکنان تیم عالی هستند و به همین دلیل قهرمانی به دست می آید.

 

تونل افتخار لاکرونیا؟

بحث های زیادی درخصوص تونل وجود داشته و دارد. موقعی که ما هم در ابتدای فصل به برنابئو می رفتیم وجود داشت. حریف تصمیم می گیرد. این یک ادای احترام از سوی بازیکنان حریف است که کمی تحریف شده است. به ویزه وقتی بحث بازی بارسلونا و رئال باشد. به هر حال بین بارسلونا و رئال رقابت وجود دارد اما زمانی که بازی بارسلونا و دپور باشد تشکیل آن طبیعی تر به نظر می رسد.

 

فتح لالیگا بدون شکست؟

باید مراقبش باشیم چون همین قضیه موجب شده تا درچنین وضعیتی باشیم و قصد داریم همچنان ادامه اش دهیم

 

چالش هدایت بارسلونا؟

وقتی که شما به باشگاهی چون بارسلونا می آیدد خودتان را در معرض آزمون قرار می دهید، هر هفته آزمون دارید و برای مربیان هر جلسه تمرینی همین گونه است. تاکنون تجربه فوق العاده ا بوده و امیدوارم ادامه یابد. لحظات خوب و بد و حتی شرایط دشوار احساسی چون وضعیت استقلال کاتالونیا در فصل جاری تجربه کرد وجود داشته و من بابت غلبه بر چالش ها خوشحالم.

 

قهرمانی جوانان در اروپا؟

قصد ما ادامه ارتباط با لاماسیا است. اینکه بارسلونا قهرمان جوانان اروپا شده نشانگر این واقعیت است که بازیکنان باکیفیتی وجود دارند که نیاز به به دست اوردن فرصت دارند مثل اینیستا و روبرتو

 

تراشتگن و کسب جایزه زامورا؟

من دوست ندارم در موردش زیاد فکر کنم. اهمیت دارد که به فکر قعهرمانی باشیم و سپس خواهیم دید که چه خواهد شد.

 

تصور می کنید که اینیستا به چین برود؟

تصورش دشوار است اما اتفاق خواهد افتاد. من همیشه بر این اعتقاد بودم که او بازیکنی است که ما بیشترین نیاز را به او داریم. شیوه بازی او برای بارسلونا بهترین است

 

از اینیستا چیزی آموخته اید؟

درنهایت مربیان از بازیکنان می اموزند به ویژه اگر همچون اینیستا عالی باشند. شما از بازیکنانی اینچنینی هر روز نکاتی را می آموزید حتی با دیدن ویدیوی بازیشان

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.